Наталья: Тиждень не працював Домашній інтернет. Після ремонту майстром компанії, подала заявку на перерахунок абонплати, адже послуга не надавалась не з моєї вини, а розмір оплати компанія підвищила майже на 40 %. Отримала відповідь, що обмежень подачі інтернету з боку Київстар не було, тому ніякі перерахунки проводитися не будуть. Ось так,... 10.01.2022
Наталья: 27.12.21г перестал работать Домашний интернет. Остаток мобильного интернета составлял около 25 Гбт. При этом, 28.12.21 зачемто подключили платный пакет моб.интернета за 10 грн. Вовремя увидела, позвонила в Тех.поддержку. сделали заявку на возврат 10 грн. 01.01.22 ответили, что возврат не возможен. Кто ответит за этот беспредел? 01.01.2022