Юлия: Сьогодні прийшло автоматичне повідомлення в діалог з потенційним покупцем: Вам вдалося укласти угоду? Дуже нагадує одну площадку, з якої я видалилася. Тепер з олх все зрозуміло, очікуємо подальшого підвищення відсотків за продаж, моніторинг переписок, сподіваюсь до присвоєння коштів не дійде. Як нагадує одну платформу, з якої я на щастя... 03.06.2025
Юлия: Давно користуюсь олх, неодноразово залишала позитивні відгуки, бо особисто переконалася, що краще майданчику поки що немає. Але з останніми «покращеннями» ви ризикуєте втратити клієнтів. Перше, неочевидне, але дуже суттєве «покращення» - наложенний від олх, де покупець не платить нічого ні за товар, ні за доставку. Дивіться. До прикладу, я хочу... 31.05.2025
Юлия: Тепер і в мене це сталося . В день замовлення на 750 грн вийшов термін дії картки. Гроші не зарахувалися - відміна, неправильні реквізити. Пишеш у підтримку- вони розуміють, що для мене важливо отримати гроші за товар… обіцяють розібратися у причині, яка очевидна. На олх при такій же ситуації відкриваєш... 11.04.2025
Юлия: Безпечна оплата новою поштою- це у випадку відмови за доставку сплачує продавець! Шафа нараховує бали, ними на пошті не сплатиш! Далі, доставка Укрпоштою через Шафу - у випадку, якщо покупець не прийшов за замовленням, товар зберігається на пошті 14 днів! Це при умові, що ще днів пʼять товар їде туди... 14.11.2024
Юлия: При таких відсотках за продажі Шафа могли б насправді компенсувати доставку назад, грошима, а не ідіотськими балами. За бали поїсти не купити! Та й врешті решт, нехай покупець сплачує доставку в одну сторону! А повернення на Новій пошті і так безкоштовно! Отже, на Шафі покупець отримує і повертає річ безкоштовно,... 03.09.2024
Юлия: Не розумію, чому такий низький рейтинг. Якщо на сайті є шахраї, так вони всюди є. Олх постійно попереджає- не переходьте в сторонні месенджери, не давайте дані карт і т.д. Не подобається, що сайт перестав бути безкоштовним? А де зараз є щось безкоштовне, та й чому площадка повинна такою бути?... 27.11.2023
Юлия: Прощай, Шафа! Жаль многолетней работы, отзывов и витрины, но теперь покидаю сайт, как и многие продавцы. Кстати, была ещё и покупателем на сайте. Но "кормить" жадных, тупых, безразличных к любой ситуации людей больше не намерена. За такую комиссию служба поддержки могла бы хотя бы пытаться разобраться в ситуации, а... 23.05.2023
Юлия: Найгірша платформа, яка за вашу працю (на їх благо в тому числі) пошле вас подалі з побажаннями вдалого дня. Досвід користування платформою більше трьох років, близько 350 лише позитивних відгуків. Натрапила на недобропорядного покупця (захотів ровернути річ через місяць) і маєш негативний відгук ні за що. Працівники Шафи вас "розуміють"... 22.05.2023
Юлия: 14,5 відсотків з продажу для бізнес акаунтів. Ви бізнес акаунт, якщо у вас 10! продажів за рік! Та й чесно, який бізнес буде віддавати все посереднику. Після листа "у вас все сплачено" приходять листи з вимогами відмітити продажі трьох, чотирьох річної давності. Продаж майже немає. Їх алгоритм влаштований так,... 12.04.2023