ЛАРИСА: Нелегко читати категоричні негативні відгуки про Флоріум. Так, трапляються окремі не дуже приємні моменти як і в кожній справі. Але магазин завжди старається вирішити питання на користь свого покупця, навіть якщо той і не дуже правий. Смію це стверджувати на основі свого досвіду співпраці із ними від моменту... 29.05.2022
ЛАРИСА: Підсумовуючи свої два попередні відгуки-звернення (від 25 і 29 квітня), хочу повідомити наступне: Свої півонії в кількості 16 штук вдалось отримати 9 травня 21р. Півонії в кількості 20 шт. замовила в перші дні відкриття весняного сезону - 23 грудня 2020р. Чому замовила на самому... 23.05.2021
ЛАРИСА: На жаль, змушена повторно звернутись за вирішенням питання щодо замовлення N 100317277, яке попри запевнення і Ваші і оператора про його відправлення 26 квітня, на сьогодні так мною і не отримане. Через неможливість сконтактувати іншим шляхом, вимушена знову до вас звертатись на сторінці даного ресурсу. Мова йде... 29.04.2021
ЛАРИСА: Читаю відгуки про затримку Флоріумом відправок на 2 тижні і заздрю… Я на сьогодні не отримала замовлення від 23.12.2020р. (100295421). І це було б дурницею, якби не два десятки півоній, яким для вкорінення життєво необхідний холодний старт, тобто близько місяця низьких плюсових температур. Відправка з 20 березня мене влаштовувала, але... 25.04.2021