Kristina Pankiv: Відправлення посилки зі складу було ще 26.02. Пройшло 2,5 місяці, ні посилки ні інформації про неї. На повідомлення не відповідають, зателефонувати не можу, відразу збиває дзвінок. Чекаю до завтра і пишу в спілку захисту прав споживачів. 11.05.2021
Kristina Pankiv: Вирішила змінити свого перевізника і спробувати попрацювати з вектор China, одна посилка іде до мене ще від 28.02 авіа, вже кілька разів казали що вона поступила на митницю, потім сказали що помилились, ще не відомо де вона. Дві інші посилки постійно рахували по збільшеному тарифу ніби за обємність, хоч великимм... 02.04.2021
Kristina Pankiv: Це просто треш! Замовила дві посилки з айхерб, чомусь не змогла вибрати доставку новою поштою, і автоматично обрався міст. Через тиждень приходить повідомлення що мої посилки затримані митницею і треба сплати податок! Який в ж* податок? Ви шо взагалі там зажрались? Дві посилки чомусь прийняли як одну, і тепер треба... 01.02.2021
Kristina Pankiv: Це просто треш! Замовила дві посилки з айхерб, чомусь не змогла вибрати доставку новою поштою, і автоматично обрався міст. Через тиждень приходить повідомлення що мої посилки затримані митницею і треба сплати податок! Який в ж* податок? Ви шо взагалі там зажрались? Дві посилки чомусь прийняли як одну, і тепер треба... 01.02.2021
Kristina Pankiv: Три роки з вами працювала, ніколи не нарікала навіть коли посилка йшла 3 місяці замість обіцяного 1го. Що з вами сталось? В один місяць відмовили мені в відшкодуванні коштів за пошкоджений товар, на*бали на 7 доларів за упаковку яку я не замовляла, і просрали товар з китаю. Все можна зрозуміти... 12.01.2021