UKRSIBBANK BNP Paribas Group
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – банк для меняющегося мира. Банк работает на рынке Украины с 1990 г. и предлагает своим клиентам качественное финансовое обслуживание в лучших европейских финансовых традициях. 60% акций банка принадлежат одной из крупнейших в мире финансовых групп BNP Paribas, 40% – ЕБРР. Банку доверяют около 2 млн...
подробнее Банки
#укрсиббанк#злодії#грабіж#кидали#здирники#жахливийСервіс - Отзывы о UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Шановні Клієнти Укрсиббанку!! Хочу попередити про злодійство і грабіж Укрсиббанку! #укрсиббанк#злодії#грабіж#кидали#здирники#жахливийСервіс
Вчора 19/08/2019 помітив, що з рахунку списалась величезна комісія в розмірі 195 грн. Як виявилося, Укрсиббанк тихосенько ввів нещодавно тарифи за переказ коштів із картки Укрсиббанку на картку іншого банку, і, тихо вкрав гроші з мого рахунку. Я користувався цією послугою на регулярній основі, щомісяця. І як ви думаєте, мене, як активного користувача-клієнта банку, попередили? Звісно – НІ!! А навіщо? Намагався з’ясувати причину неналежного інформування про зміну тарифів, та ще й серед року!, через чат персонального кабінету та на гарячій лінії, однак, результат – нульовий!
На гарячій лінії спершу просто клали слухавку… Таке буває, технічний збій… Давайте в це вірити. Із якоїсь спроби все ж таки додзвонився, розказали казку, що попередили на сайті банку, треба мовляв слідкувати! Піднімайтесь із спозаранку і відкривайте сторінку Укрсиббанку, бо зміна тарифів може бути ба не щодня… Ще б в газеті надрукували на кшталт «Голос України», котру виписують лише примусово бібліотеки. А що? Факт публікування є, джерело відкрите, офіційне… Невже цього мало? А якщо хтось являється клієнтом кількох банків, то це дуже гарна фізкультура, – моніторити щодня тарифи банку! Ранкова пробіжка?! Ніііі, це архаїчне заняття! Ба більше – моветон! Краще моніторити сайти банків про зміну тарифів!! Оце крутий челендж! Дійсно справжній виклик життя!
Шановні #менеджери #Укрсиббанку, інформування щодо зміни тарифів має бути ПЕРСОНАЛЬНО! Як про введення IBAN, від якого ні холодно, ні жарко більшості Клієнтів, то попередили і у viber, і через СМС, а коли питання стосується послуг та тарифів, якими користуються клієнти, то краще тихенько вкрасти гроші, може не помітять… Я не погоджуюсь платити за послугу, тариф за яку був введений крадькома! Це зневага до Клієнтів. Поміж іншим, являюсь корпоративним клієнтом більше 5 (п’яти) років!! Жодного інформування через корпоративного менеджера. Невже ж так важко було зробити один лист, всього ОДИНОГО, Карл, і розіслати….?!?!? Навіщо Банк збирає персональні дані, якщо немає тями як правильно їх використовувати!?!?!? Навіщо Банку телефони, електронні скриньки, поштові адреси та інше, навіщо?
Вимагаю повернути 195 грн. нагло вкраденої комісії!!
Отож, Шановні клієнти, думайте хто Вас обслуговує. До речі, хто користується іншими продуктами банку, є такі? Яка там якість обслуговування?
отзыв
Комментарии к отзыву