Гроші на вітер. Не міг навіть подумати, що weptarget настільки не професійно працюють. Евген взяв кошти а роботу не зробив. А так гарно говорили до оплати. Шкода грошей, часу і що довірився бездарній компанії. Просто жах. Усе потрібно переробляти
Ми взялися за налаштування вашого сайту на Opencart :
1. Було написано два фіди українською та російською мовою.
2. Проводилася підготовка сайту до трансляції згідно правил GOOGLE, під час підготовки з'ясувалося, що товари на сайті оновлюються щодня від постачальника. Було виявлено неякісний переклад товарів і про ці проблеми ми вам повідомили, на що ви сказали: "добре я повідомлю постачальника та програміста ", і попросили до 30 днів на усунення донної проблеми, після цієї розмови ви зателефонували через 40 днів і сказали, що все виправлено, ми в свою чергу далі продовжили готувати сайт до трансляції і виникла проблема з новою поштою та оплатою.Ми повідомили вашого програміста, програміст виправив це через 10 днів, ми повністю підготували сайт до трансляції та відправили його на модерацію.
3. Під час модерації з'ясувалося, що є товари, які порушують правила GOOGLE і ви отримали блокування з приводу спотворення фактів, ми в свою чергу повідомили про дану ситуацію і надіслали файли з товарами, які потрібно виправити або приховати.Ваш програміст частину товарів приховав, частина товарів виправив. На виправлення даних товарів та їх часткове приховування пішло три - чотири дні після чого ми відправили на повторну перевірку, після чого аккаунт знову був заблокований через недоопрацювання сайту (недоробкою сайту вважаються наступні причини: непрацюючі сторінки мобільної та комп'ютерної версії, відсутність зображень у товарах, невідповідність домену сайту заявленому в Merchant center та інші недоробки сайту), файли з цими товарами були відправлені програмісту, також наші фахівці зв'язувалися з вашим програмістом і детально пояснили йому. Ця проблема була виправлена за 10 днів, ми повторно відправили сайт на перевірку та обліковий запис у merchant center, і обліковий запис був розблокований.
Після розблокування облікового запису ми налаштували ads.google.com і передали вам доступи.Ви поповнили на кліки і почалася трансляція, після чого ви назвали нас некомпетентними.Після цієї розмови ми налаштували вам аналітик згідно з документацією до теми (шаблону) вашого сайту, після чого ми далі продовжили роботу.
Надалі ми з вами почали працювати у самій системі ads.oogle.com, наш менеджер навчав вас як налаштовувати окремі рекламні кампанії і у вас все виходило, за даними кампаніями почалася трансляція. З цими кампаніями були продажі через нашу рекламу.
Гроші на вітер. Не міг навіть подумати, що weptarget настільки не професійно працюють - Відгуки про webtarget.com.ua
відгук
Коментарі до відгуку
1. Було написано два фіди українською та російською мовою.
2. Проводилася підготовка сайту до трансляції згідно правил GOOGLE, під час підготовки з'ясувалося, що товари на сайті оновлюються щодня від постачальника. Було виявлено неякісний переклад товарів і про ці проблеми ми вам повідомили, на що ви сказали: "добре я повідомлю постачальника та програміста ", і попросили до 30 днів на усунення донної проблеми, після цієї розмови ви зателефонували через 40 днів і сказали, що все виправлено, ми в свою чергу далі продовжили готувати сайт до трансляції і виникла проблема з новою поштою та оплатою.Ми повідомили вашого програміста, програміст виправив це через 10 днів, ми повністю підготували сайт до трансляції та відправили його на модерацію.
3. Під час модерації з'ясувалося, що є товари, які порушують правила GOOGLE і ви отримали блокування з приводу спотворення фактів, ми в свою чергу повідомили про дану ситуацію і надіслали файли з товарами, які потрібно виправити або приховати.Ваш програміст частину товарів приховав, частина товарів виправив. На виправлення даних товарів та їх часткове приховування пішло три - чотири дні після чого ми відправили на повторну перевірку, після чого аккаунт знову був заблокований через недоопрацювання сайту (недоробкою сайту вважаються наступні причини: непрацюючі сторінки мобільної та комп'ютерної версії, відсутність зображень у товарах, невідповідність домену сайту заявленому в Merchant center та інші недоробки сайту), файли з цими товарами були відправлені програмісту, також наші фахівці зв'язувалися з вашим програмістом і детально пояснили йому. Ця проблема була виправлена за 10 днів, ми повторно відправили сайт на перевірку та обліковий запис у merchant center, і обліковий запис був розблокований.
Після розблокування облікового запису ми налаштували ads.google.com і передали вам доступи.Ви поповнили на кліки і почалася трансляція, після чого ви назвали нас некомпетентними.Після цієї розмови ми налаштували вам аналітик згідно з документацією до теми (шаблону) вашого сайту, після чого ми далі продовжили роботу.
Надалі ми з вами почали працювати у самій системі ads.oogle.com, наш менеджер навчав вас як налаштовувати окремі рекламні кампанії і у вас все виходило, за даними кампаніями почалася трансляція. З цими кампаніями були продажі через нашу рекламу.
Ми виконали налаштування у повному обсязі.