Ганна Відгук додано 28 травня, 2021 год38 переглядів
Шановне товариство,
Користувалась сервісом Vitagramma декілька разів, перші два візити були дуже приємними, я змогла підібрати класного ендокринолога. А далі щось пішло не так. Спочатку я потрапила до клініки на вул Вадима Гетьмана (Київ), де лікар вимагав від мене гроші додатково, "за схему лікування", яку він написав від руки. Причому попередньо я купила купон на "консультацію" - що ж входить у "консультацію" - почути від пацієнта про його хвороби, і все? А поради щодо лікування - це вже окрема послуга? За своє життя вперше з таким зіткнулась, було дуже неприємно, та я сплатила додаткові 200 грн.
Після цього я зателефонувала у техпідтримку Vitagramma (044 364 43 64) і розповіла про нечесні умови (цікаво, що ось у такий спосіб медичні заклади сподіваються приваблювати нових пацієнтів, смішно просто! Звісно, я ніколи не піду більше до цієї клініки та нікому не раджу через таке ставлення). Техпідтримка вислухала мене та пообіцяла "відреагувати та надати зворотний зв'язок". За місяць я не отримала від них жодної інформації. Клініка L продовжує бути частиною їхньої розсилки.
На жаль, я неправильно зрозуміла ситуацію - я подумала, що мені просто не пощастило з клінікою і купила ще один (вже останній) купон на консультацію та узд у клініці на Лобановського (Київ). Цей візит просто пробив дно. По-перше, лікарі без масок (навіть суто номінально, ну хоча б під носом - взагалі БЕЗ МАСОК під час Ковіду). По-друге, тут у мене теж вимагали додаткові кошти - 450 грн за "схему лікування" та 100 грн за "витратні матеріали" (за матеріали мені дозволили не платити через те, що лікар не прийшла на консультацію у призначений час і візит було перенесено).
Вишенька на торті - це реакція Vitagramma. Дзвонила їм одразу після візиту клініки, щоб повідомити про нечесні умови та приховані (неочевидні та тупо надумані) платежі, а також небезпеку для інших клієнтів через лікарів без масок - мені сказали, що "зафіксували скаргу", навіть не спитавши назви лікарні, контактних даних, номеру купона - тобто ніхто і не збирався реагувати! Натомість мені сказали, що не відповідають за якість надання медичних послуг і все, що відбувається з пацієнтом у лікарні. Відписалась від Vitagramma, ніколи більше не буду купувати ці купони. Шукала гарного гастроентеролога - зрозуміла, що краще відвідувати нормальні лікарні, де ціни зафіксовані і все якось більш по-людському. Палай у вогні, Vitagramma!!!!
Обман з боку лікарень та ігнорування скарг на це Вітаграмою - Відгуки про vitagramma.com
Користувалась сервісом Vitagramma декілька разів, перші два візити були дуже приємними, я змогла підібрати класного ендокринолога. А далі щось пішло не так. Спочатку я потрапила до клініки на вул Вадима Гетьмана (Київ), де лікар вимагав від мене гроші додатково, "за схему лікування", яку він написав від руки. Причому попередньо я купила купон на "консультацію" - що ж входить у "консультацію" - почути від пацієнта про його хвороби, і все? А поради щодо лікування - це вже окрема послуга? За своє життя вперше з таким зіткнулась, було дуже неприємно, та я сплатила додаткові 200 грн.
Після цього я зателефонувала у техпідтримку Vitagramma (044 364 43 64) і розповіла про нечесні умови (цікаво, що ось у такий спосіб медичні заклади сподіваються приваблювати нових пацієнтів, смішно просто! Звісно, я ніколи не піду більше до цієї клініки та нікому не раджу через таке ставлення). Техпідтримка вислухала мене та пообіцяла "відреагувати та надати зворотний зв'язок". За місяць я не отримала від них жодної інформації. Клініка L продовжує бути частиною їхньої розсилки.
На жаль, я неправильно зрозуміла ситуацію - я подумала, що мені просто не пощастило з клінікою і купила ще один (вже останній) купон на консультацію та узд у клініці на Лобановського (Київ). Цей візит просто пробив дно. По-перше, лікарі без масок (навіть суто номінально, ну хоча б під носом - взагалі БЕЗ МАСОК під час Ковіду). По-друге, тут у мене теж вимагали додаткові кошти - 450 грн за "схему лікування" та 100 грн за "витратні матеріали" (за матеріали мені дозволили не платити через те, що лікар не прийшла на консультацію у призначений час і візит було перенесено).
Вишенька на торті - це реакція Vitagramma. Дзвонила їм одразу після візиту клініки, щоб повідомити про нечесні умови та приховані (неочевидні та тупо надумані) платежі, а також небезпеку для інших клієнтів через лікарів без масок - мені сказали, що "зафіксували скаргу", навіть не спитавши назви лікарні, контактних даних, номеру купона - тобто ніхто і не збирався реагувати! Натомість мені сказали, що не відповідають за якість надання медичних послуг і все, що відбувається з пацієнтом у лікарні. Відписалась від Vitagramma, ніколи більше не буду купувати ці купони. Шукала гарного гастроентеролога - зрозуміла, що краще відвідувати нормальні лікарні, де ціни зафіксовані і все якось більш по-людському. Палай у вогні, Vitagramma!!!!
відгук
Коментарі до відгуку