VICIdial Contact Center Suite відгуки

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
VICIdial Contact Center Suite
5.0 5
1 відгук / 156 переглядів
Результати відгуків

Гарантія якісних взаємовигідних стосунків у сучасному контакт-центрі

Гость Гость 18 липня, 2023 год
Сучасний контакт-центр забезпечує надійність та якість взаємодії між компанією та її клієнтами. Важливо мати професійну платформу контакт-центру з широкими функціональними можливостями, яка відповідає професійним стандартам якості. Рекомендації від провідних фахівців, які мають практичний досвід, можуть бути гарантією успішного вибору.
У 2010 році Ареон Консалтинг став постійним партнером конференції «Контакт-центри: кращі практики» – найвизначнішого майданчика для обміну досвідом серед професіоналів у... Читати відгук
Сучасний контакт-центр забезпечує надійність та якість взаємодії між компанією та її клієнтами. Важливо мати професійну платформу контакт-центру з широкими функціональними можливостями, яка відповідає професійним стандартам якості. Рекомендації від провідних фахівців, які мають практичний досвід, можуть бути гарантією успішного вибору.

У 2010 році Ареон Консалтинг став постійним партнером конференції «Контакт-центри: кращі практики» – найвизначнішого майданчика для обміну досвідом серед професіоналів у сфері контакт-центрів в Україні. Враховуючи свій досвід з реалізації рішень від відомих компаній, таких як Avaya, Cisco, Nortel, Ареон Консалтинг розробив гнучку платформу для контакт-центру з оптимальним співвідношенням «ціна-якість».

Базою для цієї платформи став VICIdial Contact Center Suite, що вже мала успішну історію в більш ніж 100 країнах світу. VICIdial має гнучкістю та потужністю для вихідного обдзвону, але мав свої обмеження. Ареон Консалтинг зосередився на розширенні/нейтралізаціїї цих обмежень і за кілька років створив контакт-центр, який став одним із найкращих рішень на ринку.

Постійне залучення провідних експертів галузі стало запорукою ефективного розвитку платформи контакт-центру. Ареон Консалтинг регулярно організовує зустрічі для обміну досвідом і виявлення нових напрямків розвитку. Професійна спільнота під час конференції «Контакт-центри: кращі практики» та нагороди DzWINNER неодноразово презентувалися найцікавіші кейси та досягнення клієнтів компанії.

Такий підхід сприяє вибору сучасного контакт-центру для понад 70 клієнтів Ареон Консалтинг, які разом формують професійну спільноту і сприяють розвитку ринку контакт-центрів в Україні. Нові клієнти компанії мають можливість приєднатися до цієї спільноти, яка об'єднує провідні компанії галузі контакт-центрів, такі як Акордбанк, Датагруп, Добробут, Нафтогаз України, ADONIS, Fozzy Group, Kasta, OTP Bank, Sport Life, Агромат, Оберіг, СК «ІНГО Україна», СК «Країна» та інші.
VICIdial Contact Center Suite
VICIdial Contact Center Suite
Рейтинг 5 з 5 на підставі 1 відгука

CRM системи
Personal Work
Personal Work

Рейтинг: 2.3
12 відгуків
softbook.app
softbook.app

Рейтинг: 5
81 відгук
Easydrop.one
Easydrop.one

Рейтинг: 1
1 відгук
CRM система SalesDrive
CRM система SalesDrive

Рейтинг: 3
5 відгуків
Keycrm.app
Keycrm.app

Рейтинг: 4.9
196 відгуків
Easy-busy.cloud
Easy-busy.cloud

Рейтинг: 3
2 відгука
К2 Супер Компани, ООО
К2 Супер Компани, ООО

Рейтинг: 3.9
7 відгуків
Performance marketing
Performance marketing

Рейтинг: 3.3
12 відгуків