Придбали дитячий біговел у цього продавця. Дитина користувалася менше місяця, після чого виявилася поломка підшипника.
Звернулася за гарантійним ремонтом — отримала відмову зі словами, що це “не гарантійний випадок”, без надання письмового висновку сервісного центру. На мою вимогу провести перевірку якості/експертизу за рахунок продавця (що передбачено Законом України “Про захист прав споживачів”) — реакції не отримала.
Шкода, що продавець не готовий виконувати гарантійні зобов’язання та захищати інтереси клієнта. Раджу майбутнім покупцям враховувати цей досвід.
Відмова у гарантійному ремонті - Відгуки про Velosiped.com
Звернулася за гарантійним ремонтом — отримала відмову зі словами, що це “не гарантійний випадок”, без надання письмового висновку сервісного центру. На мою вимогу провести перевірку якості/експертизу за рахунок продавця (що передбачено Законом України “Про захист прав споживачів”) — реакції не отримала.
Шкода, що продавець не готовий виконувати гарантійні зобов’язання та захищати інтереси клієнта. Раджу майбутнім покупцям враховувати цей досвід.
відгук
Коментарі до відгуку