Виталий Хлобыстин: "Підкажемо, що на експертизу відправляється товар, в роботі якого є недоліки. Якщо ж пристрій має сліди експлуатації, то можливість повернення \ обміну в 14 денний термін, відсутня." Як Ви рахуєте,відсутність змоги відтворення музики в форматі МП3 можливо вважати недоліком???А таж знімки камери 13 мегапікселів("гамняні"),в мене самсунг G360H з камерою 5... 17.07.2016
Виталий Хлобыстин: В мене складується враження,що відповіді на цьому сайті дає або робот,або "необразована" людина,якій дали набір стандартних відповідей на різні теми!!!Нічого конкретного відповісти і в чомусь допомогти тут не можуть!!!Чому не видно навіть ім"я представника,який дає відповіді???Вас що там програмують????Нічого людського,ні розуміння ні поваги!!!Це зазвичай "вилазить боком"!!! 17.07.2016
Виталий Хлобыстин: Виникає ще одне до Вас питання!!!Цитую вашу відповідь на попоредній відгук- "Добрий день. Олена, приносимо вибачення за незручності. Підкажемо, що згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» А так... 16.07.2016
Виталий Хлобыстин: Ваша відмова була обгрунтована незначною подряпиною на задній кришці смартфона,яка являлася заводським "браком"!!!Зайшовши вмагазин "Технопростір" в смартфоні цієї-ж моделі я помітив той самий "брак" на кришці,тільки в іншому місці!!Виглядає він як укол голкою і приймати його як суттєвий недолік не професійно!!!А ваша юридична відповідь-це ніщо інше як витяг з... 16.07.2016
Виталий Хлобыстин: Шановні клієнти магазинів Алло!!!Прошу звернути вашу увагу на те що данний сайт такий-же "развод" як і сама компанія Алло!! В моїй ситуації проблема по данний час не вирішена!!!Написав свій відгук з претензіями на що відреагували і запропонували написати контактні дані для вирішення проблеми,що я і зробив!!!В той-же день зателефонували і... 16.07.2016
Виталий Хлобыстин: Доброго дня!!!!!Сьогодні отримали офіційну відповідь в магазині АЛЛО в м.Нетішині з відмовою повернення коштів за телефон Samsung galaxy J7 Gold. Прошу Вас звернути увагу на суттєві недоліки зі сторони вашої компанії!!! 1)Якість роботи смартфона,у порівнянні з попереднім,суттєво відрізняється(не та якість знімків камери,звичайні "мп3" не відтворюються за допомогою стандартних додатків,про... 29.06.2016