Олена Олександрівна: 23.04, програма зняла мій кешбек, але за чем довелося заплатити, у них був збій, звернулась у службу підтримки, пройшло 16 робочих днів з 6 відведених на вирішення питання, але на лист мені не відповідає, а на гарячій ліній кажуть, ще 6 днів, тобто помилка їх, перепросити навідь тяжко, пояснити тяжко,... 14.05.2024
Олена Олександрівна: Домовилась про відключення послуг ( була абонентом 22 роки, тому, знаю, про що говорю), сплатила скільки сказали, але вони взяли і відновили постачання послуг, у квартиру, де ніхто не живе, де немає пк і телевізора, і начисляють собі, а точніше мені борг, тепер, я повинна його сплатити, хоча мені обіцяли... 27.01.2023