Клієнт: Писали негативні відгуки, так як очікували замовлення 3 тижні і заплатили 2000 тисячі гривень. Замовлення не прийшло, але знайшли телефон філіалу в Києві і відмінили замовлення. Гроші зарахували до кінця дня. Спробуйте цей варіант, тому що ми писали на email багато раз - і не допомогло. Краще піти в... 20.01.2022
Клієнт: Керівництво інтернет магазину повинно нести відповідальність за свою бездіяльність. Тисячі скарг і ні одного офіційного коментаря від представників даного магазину. Компанія штучно створює ажіотаж, пропонуючи знижки і після отримання грошей не відправляє замовлення. Постійно прикривають ся Є підтримкою, коли це все просте бажання нажитися на людях. Заява в кіберполіцію єдиний... 20.01.2022
Клієнт: Нажаль, після 2х тижнів очікування та майже 2000грн витрачених на замовлення книг, які призначались для подарунків - нічого так і не отримали. Хоча клієнти, які замовляли 1 книгу тиждень назад - вже отримали замовлення. Тобто обробляються нові маленькі замовлення, які постійно продовжують надходити. А клієнти, що замовили ще в... 17.01.2022
Клієнт: Нажаль тільки негативні емоції. Складається враження, що Є КНИГАРНЯ взяла гроші за замовлення і на цьому все. На сайті постійно змінюється інформація про сроки доставки,- то 12 днів, то 18 днів. Напевно це ще не кінець. Зробили замовлення на майже 2000 гривень і в результаті нічого. Пройшло 2 тижні,... 15.01.2022