Користувалася ukr.net перебуваючи за кордоном без блокувань, але коли поїхала в іншу країну на кілька днів, вони вирішили мені заблокувати доступ. При наявності правильного логіну і паролю, спроба входу їм здалася підозрілою. Для входу потрібно ввести код з смс, але карточки Київстар в мене з собою, звичайно ж, не було. А на почті був лист з білетами, які згорали через 40 хв!
Підтримка заропонувала приїхати в Україну, відновити карту Київстар, отримати смс і тоді зайти в поштовий ящик. Серйозно? Це рішення? Знаючи, що мільйони українців за кордоном, це єдине рішення, яке вони придумали - махнути в України для відновлення карточки? Геніально!
Прислала їм свій паспорт, свідоцтво про шлюб, і скрін шот квитка. Довелося дзвонити їм з-за кордону, тому що через пошту вони не могли допомогти. Вони задали купу питань про персональні дані, а також чи я користуюся vpn, коли точно я заходила останній раз на пошту (я там памятаю?), чи чищу cookie і ще 100500 питань! І? Цього всього не вистачило для розблокування мого доступу! Вони збиралися передати це в службу якусь для розгляду моєї заявки, якаб зайняла невідомо скільки часу.
Добре, що менеджери виявилися адекватними і розпечатали квитки із своєї системи.
Вердикт - український сервіс зовсім не лояльний до українців. Краще буду користуватися gmail. 1 згоден
Дно, а не сервіс і жахлива підтримка - Відгуки про ukr.net
При наявності правильного логіну і паролю, спроба входу їм здалася підозрілою. Для входу потрібно ввести код з смс, але карточки Київстар в мене з собою, звичайно ж, не було.
А на почті був лист з білетами, які згорали через 40 хв!
Підтримка заропонувала приїхати в Україну, відновити карту Київстар, отримати смс і тоді зайти в поштовий ящик.
Серйозно? Це рішення? Знаючи, що мільйони українців за кордоном, це єдине рішення, яке вони придумали - махнути в України для відновлення карточки?
Геніально!
Прислала їм свій паспорт, свідоцтво про шлюб, і скрін шот квитка. Довелося дзвонити їм з-за кордону, тому що через пошту вони не могли допомогти.
Вони задали купу питань про персональні дані, а також чи я користуюся vpn, коли точно я заходила останній раз на пошту (я там памятаю?), чи чищу cookie і ще 100500 питань!
І? Цього всього не вистачило для розблокування мого доступу! Вони збиралися передати це в службу якусь для розгляду моєї заявки, якаб зайняла невідомо скільки часу.
Добре, що менеджери виявилися адекватними і розпечатали квитки із своєї системи.
Вердикт - український сервіс зовсім не лояльний до українців. Краще буду користуватися gmail.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку