Украфлора
Украфлора - це столичний магазин квітів, екзотичних рослин, кімнатних рослин, декору для інтер'єру, оригінальні подарунків на будь-який привід, засоби по догляду за квітами та багато іншого. Компанія надає послуги професійного флориста для прикраси урочистих залів, створення інтер'єрних композицій, букетів. У магазині представлені квіти вітчизняних і зарубіжних виробників за доступними цінами,...
детальніше Рейтинг 4 з 5 на підставі 12 відгуків
ukraflora.ua
Перейти на сайт
Квітковий магазин
Повний кошмар!
Майстерня гарного настрою)
Чудове обслуговування
Нестандартні композиції
Неймовірний букет
Свіжі та гарні квіти
Шахрайство і неповага
Сьогодні 31.03.2025
Гроші не повернули, повідомлення у вайбер ігнорують, мої дзвінки скидають, звернулася до Держпродспоживслужби
Украфлора - це компанія, яка не виправдовує і не заслуговує довіри та на практиці підтверджує народну мудрість: дешева рибка - погана юшка.
Будьте уважні, бо вони пропонують на умовах стовідсоткової передоплати послуги і товар, які ви не отримаєте.
Почну від початку.
Читати відгук Відгук (нижче) писала 24.02.2025
Сьогодні 31.03.2025
Гроші не повернули, повідомлення у вайбер ігнорують, мої дзвінки скидають, звернулася до Держпродспоживслужби
Украфлора - це компанія, яка не виправдовує і не заслуговує довіри та на практиці підтверджує народну мудрість: дешева рибка - погана юшка.
Будьте уважні, бо вони пропонують на умовах стовідсоткової передоплати послуги і товар, які ви не отримаєте.
Почну від початку.
Якщо ви захочете купити квіти додому або на подарунок, вам дуже сподобається асортимент, представлений на сайті компанії, а ціни - приємно здивують (особливо щотижнева можливість придбати квіти зі знижкою 25% за умови самовивозу з магазинів Украфлори день у день).
Коли ви оберете потрібні вам квіти (у моєму випадку 23 троянди сорту FLIRT), при оформленні замовлення необхідно буде здійснити стовідсоткову передоплату (навіть при тому, що спосіб доставки - самовивіз з магазину компанії).
Ви все зробите як належить: заповните форми замовлення, сплатите гроші, приїдете за квітами, АЛЕ:
- спочатку, з вами після оплати не звʼяжеться менеджер;
- пізніше, в магазині, куди ви приїдете за своїми квітами, буде відсутня будь-яка інформація про наявний онлайн заказ (вже оплачений);
- потім, ви витратите час в очікуванні як ця ситуація буде вирішена між працівниками магазину, послухаєте їх незадоволені розмови із серії «і що тепер? «і що ми маємо робити?», «ми взагалі нічого про ваші замовлення не знаємо», а також подивитесь на їх непоспіх і незацікавленість у вирішенні питання.;
- потім, коли вони зрозуміють, що ви нікуди не збираєтесь уходити і чекаєте від них якихось дій, вони зателефонують кудись, і після цього з вами зв’яжеться дуже адекватна, професійна, приємна у спілкуванні менеджерка на ім’я Тетяна, яка повідомить, що таких квітів, як ви замовили, взагалі нема в наявності у тій кількості, яку ви оплатили. Вона принесе вибачення за цю ситуацію і запропонує обрати на сплачену вами суму інші квіти;
- коли ви погодитесь обрати інші квіти, то зʼясується, що всі наявні інші квіти дорожчі ніж ті, які ви вже оплатили, більше того, наявні квіти (здебільшого) будуть помітно не свіжі, а деякі - відверто втомлені;
- тоді ви оберете серед наявних дорожчих квітів більш-менш свіжі, але в меншій кількості, і вам все одно ще треба буде доплатити за них;
- ви спитаєте працівника магазину де і як можна здійснити доплату різниці і він відправить вас до адміністраторки, яка відповість: «Ніде і ніяк. Ми роздрібний магазин і ніякого відношення до інтернет-магазину не маємо, ми не знаємо що ви там купляєте і скільки сплачуєте. За ці квіти, які ви обрали зараз, через касу маєте сплатити повну їх вартість, а ніяку не різницю. А потім телефонуйте в інтернет-магазин і вирішуйте з ними щодо повернення сплачених раніше грошей»;
- тоді ви вже не витримаєте такого рівня сервісу, зателефонуєте менеджерці Тетяні, скажете, що вам більше не потрібні ніякі квіти, і попросите просто повернути ваші гроші назад. Тетяна розуміючим голосом повідомить вам, що гроші вам повернуть, але протягом трьох робочих днів («бо так за законом прописано») і для повернення своїх грошей ви маєте їй на вайбер скинути ваші особисті дані: ПІБ, ІПН, IBAN;
- коли ви після цього звʼяжетеся з вашим банком, аби зʼясувати чи дійсно ви маєте це робити для повернення грошей, вам скажуть, що ні: банк отримувача може просто відхилити цю операцію і ваші гроші автоматично вам повернуться;
- тоді ви повідомите цю інформацію менеджерці Тетяні і вона поінформує вас, що передала вашу інфо до бухгалтерії.
Відчуваєте рівень сервісу і ступіть комфорту, який відчуває клієнт?
Пишу цей відгук в той самий день, коли сталася ця ситуація.
Що я очікувала отримати: гарні квіти, хороший настрій і виконання всіх запланованих на сьогодні справ.
Що отримала: наразі я не маю квітів, не маю повернення своїх грошей, маю зіпсований настрій, купу даремно витраченого часу, спалений бензин для поїздки в магазин Украфлори та поламані плани (бо частину справ мусила перенести через витрати часу).
Тепер цікаво, коли Украфлора поверне мої гроші (обов’язково тут про це напишу).
Найкращі букети в місті!
Зіпсований настрій
Привезли такий букет.
Одразу написав після отримання.
Нажаль отримав відповід що букет у нормальному стані.
Більщ не планую мати з ними спирави.
Шикарні квіти
Гарний подарунок
Багато кімнатних квітів та гарні букети