Антон Відгук додано 20 червня, 2024 год9 переглядів
Звертався на це сто для миття сажового фільтра, заплатив 5800грн
Фото з забитим фільтром - після «миття» на TurboSTO Фото з чистим - після миття на іншому СТО
Після миття помилка фільтру не зникла і я зразу звернувся повторно - підключили адаптацію.
Помилка все одно зʼявлялась - звернувся 3 раз - сказали, що треба вирізати фільтр.
Після ендоскопії на іншому сто виявилось, що фільтр взагалі не мили (фото прикріпляю)
Коли звернувся 4 раз - після написання заяви на гарантійне обслуговування, мені сказали, що можуть помити ще раз в моїй присутності, але я маю заплатити їм 3000грн за монтаж і демонтаж фільтра.
Тобто фільтр не мили взагалі, або мили неякісно, відповісти мені щодо даних по кількості сажі до і після, або фото до і після не змогли, а хотіли додатково заробити на мені, не дивлячись на те, що самі неякісно виконали свою роботу.
Помив на іншому сто - все добре, помилка пропала (фото після миття на іншому сто прикріпляю), надали фото до і після, з чого я роблю висновок, що «TurboSTO» поводять себе як шахраї і як тільки отримають гроші - забудуть про всі свої забовʼязання перед клієнтом.
P.S. Ще був неприємний момент в тому, що майстер, по-моєму на імʼя Влад, спілкувався зі мною принципово російською і зверхньо ніби я їм щось винен. 65 згодні
TurboSTO - національна мережа спеціалізованих автосервісів з ремонту турбін, двигунів, паливних систем, форсунок та рульових рейок. Надає послуги з безкоштовної діагностики та ремонту будь-якої техніки всіх виробників. Профільне обладнання, налаштувальні, балансуючі стенди європейського виробництва, різнопрофільні верстати дозволяють відновити деталі до заводского стану та здійснити ремонт будь-якої складності - з гарантією... детальніше
Неякісна послуга - Відгуки про turbosto.com.ua
Фото з забитим фільтром - після «миття» на TurboSTO
Фото з чистим - після миття на іншому СТО
Після миття помилка фільтру не зникла і я зразу звернувся повторно - підключили адаптацію.
Помилка все одно зʼявлялась - звернувся 3 раз - сказали, що треба вирізати фільтр.
Після ендоскопії на іншому сто виявилось, що фільтр взагалі не мили (фото прикріпляю)
Коли звернувся 4 раз - після написання заяви на гарантійне обслуговування, мені сказали, що можуть помити ще раз в моїй присутності, але я маю заплатити їм 3000грн за монтаж і демонтаж фільтра.
Тобто фільтр не мили взагалі, або мили неякісно, відповісти мені щодо даних по кількості сажі до і після, або фото до і після не змогли, а хотіли додатково заробити на мені, не дивлячись на те, що самі неякісно виконали свою роботу.
Помив на іншому сто - все добре, помилка пропала (фото після миття на іншому сто прикріпляю), надали фото до і після, з чого я роблю висновок, що «TurboSTO» поводять себе як шахраї і як тільки отримають гроші - забудуть про всі свої забовʼязання перед клієнтом.
P.S. Ще був неприємний момент в тому, що майстер, по-моєму на імʼя Влад, спілкувався зі мною принципово російською і зверхньо ніби я їм щось винен.
65 згодні
Коментарі до відгуку
полгода отмывал?