Богдан Відгук додано 19 січня, 2023 год22 перегляда
Якщо коротко, то зразу можу сказати що різко негативний, та це перший раз коли я стикаюсь з таким свавіллям та обманом. Обходьте дане Турбо СТО стороною. А саме негативно стосовно формування ціни. До них я їхав з нішого міста за 70 км. Підкупило те що в Google Maps більш менш нормальний рейтинг СТО, та більш менш адекватні відгуки. Але проблемиа Google Maps в тому що від почтаку війни, компанія Google заборонила додавати нові відгуки по картам України, і останні були 10міс тому. Схема ТурбоСТО така, спочатку набрехати стосовно ціни (початкової) в скільки то обійдеться ремонт, та заманити щоб ви залишили авто у них щоб вони почали демонтаж турбіни. Потім розібрати авто (турбіна, сажові фільтри) розібрати саму турбіну, а потім дзвонить менеджер Максим з Києва та починає розписувати що ви повинні заплатити не обговорені ціни а прайс в декілька разів більший.
2 рази при розмові (по телефону з менеджером та з "дуже зайнятим директором Дніпровського Турбо СТО") перед початком робіт по діагностиці та ремонту турбіни мені озвучили декілька цін на які я погодився 1200 - діагностика турбіни на стенді 2000 - демонтаж турбіни 3500 - заміна картриджу турбіни Тобто виходить що розраховував на ціну +- 6700грн
По результату відписали слідуючі ціни монтаж / демонтаж / заміну 1200 - діагностика та налаштування турбіни на стенді 2000 - демонтаж турбіни (з вихлопного колектора відкрутивши 3 болта) 700 - відкрутити випускний колектор від двигуна 100 - зняти тепловий екран за колектором (знаходится зразу за вихлопним колектором) 1200 - відкрутити по 4 болтів та зняти 2 сажових фільтри 300 - зняття захисту двигуна ( який я сам знімав за 4 хв коли міняв в гаражі масло на авто) на іншому СТО за це брали 80грн 7700 - новий картридж турбіни для мого авто 400 - на слюсарні роботи (казали що це ціна мечиком поправити різьбу, та піскоструй гарячої частини турбіни) 400 - на мастило яке використовували при розборці / зборці 1200 - Набір прокладок І того виходить 15200
І при цьому всьому Вам ніхто не скине прайс лист скільки реально коштував картридж турбіни, набір прокладок та розхідників.
І при цьому авто вже розібрано і ти не маеш вибору щоб відмовитись. Подзвонивши на друге СТО де обслуговував до цього вони відмовилися брати розібране авто, зіславшись що можуть виникнути проблеми що може не вистачати болтів, чи запчастин, і не хочуть на себе ці проблеми, та відповідати за проблеми некомплектності авто, а також вони не реставрують турбіни.
Тож довелося платити суму яку розписали, так як по другим відгукам читав що якщо заставиш їх збирати як є, та не станеш платити їх прайс, то можуть зіпсувати авто. Елементарно пошкодивши саму турбіну, чи ще щось на авто.
Переваги:
Картридж турбіни замінили, перевірив як зібрали наче нормально
Недоліки:
До початку робіт за авто не озвучують скільки реально обійдеться ремонт, та коли відписують то вони в 3 - 4 рази вищі ніж на інших СТО.
41 згоден 7 не згодні
Коментарі до відгуку
На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора
TurboSTO - національна мережа спеціалізованих автосервісів з ремонту турбін, двигунів, паливних систем, форсунок та рульових рейок. Надає послуги з безкоштовної діагностики та ремонту будь-якої техніки всіх виробників. Профільне обладнання, налаштувальні, балансуючі стенди європейського виробництва, різнопрофільні верстати дозволяють відновити деталі до заводского стану та здійснити ремонт будь-якої складності - з гарантією... детальніше
Ремонт турбіни - Відгуки про turbosto.com.ua
А саме негативно стосовно формування ціни.
До них я їхав з нішого міста за 70 км. Підкупило те що в Google Maps більш менш нормальний рейтинг СТО, та більш менш адекватні відгуки.
Але проблемиа Google Maps в тому що від почтаку війни, компанія Google заборонила додавати нові відгуки по картам України, і останні були 10міс тому.
Схема ТурбоСТО така, спочатку набрехати стосовно ціни (початкової) в скільки то обійдеться ремонт, та заманити щоб ви залишили
авто у них щоб вони почали демонтаж турбіни.
Потім розібрати авто (турбіна, сажові фільтри) розібрати саму турбіну, а потім дзвонить менеджер Максим з Києва
та починає розписувати що ви повинні заплатити не обговорені ціни а прайс в декілька разів більший.
2 рази при розмові (по телефону з менеджером та з "дуже зайнятим директором Дніпровського Турбо СТО") перед початком робіт по діагностиці та ремонту турбіни мені озвучили декілька цін на які я погодився
1200 - діагностика турбіни на стенді
2000 - демонтаж турбіни
3500 - заміна картриджу турбіни
Тобто виходить що розраховував на ціну +- 6700грн
По результату відписали слідуючі ціни монтаж / демонтаж / заміну
1200 - діагностика та налаштування турбіни на стенді
2000 - демонтаж турбіни (з вихлопного колектора відкрутивши 3 болта)
700 - відкрутити випускний колектор від двигуна
100 - зняти тепловий екран за колектором (знаходится зразу за вихлопним колектором)
1200 - відкрутити по 4 болтів та зняти 2 сажових фільтри
300 - зняття захисту двигуна ( який я сам знімав за 4 хв коли міняв в гаражі масло на авто) на іншому СТО за це брали 80грн
7700 - новий картридж турбіни для мого авто
400 - на слюсарні роботи (казали що це ціна мечиком поправити різьбу, та піскоструй гарячої частини турбіни)
400 - на мастило яке використовували при розборці / зборці
1200 - Набір прокладок
І того виходить 15200
І при цьому всьому Вам ніхто не скине прайс лист скільки реально коштував картридж турбіни, набір прокладок та розхідників.
І при цьому авто вже розібрано і ти не маеш вибору щоб відмовитись. Подзвонивши на друге СТО де обслуговував до цього вони відмовилися брати розібране
авто, зіславшись що можуть виникнути проблеми що може не вистачати болтів, чи запчастин, і не хочуть на себе ці проблеми, та відповідати
за проблеми некомплектності авто, а також вони не реставрують турбіни.
Тож довелося платити суму яку розписали, так як по другим відгукам читав що якщо заставиш їх збирати як є, та не станеш платити їх прайс, то можуть зіпсувати авто.
Елементарно пошкодивши саму турбіну, чи ще щось на авто.
Коментарі до відгуку