Хочу піділитися своїм досвідом повірки лічильника через ЦКС. Щоб люди знали, чи робити через ЦКС повірку і чи робити взагалі. У жовтні 2021 р пропустив момент передачі показань лічильника гарячої води, а 9 листопада було проведено його повірку. Весь листопад та грудень лічильник чомусь був недоступний у кабінеті Київтеплоенерго для передачі та коригування показань, отже за листопад та грудень я отримав платіжку за гарячу воду по нормам, хоча гарячою водою не користуюсь приблизно з 2017 року - у мене встановлено водонагрівач. Аж 21.12.21 отримав письмовий результат повірки (Довідку) і здогадався чому лічильник був недоступний - повірку він чомусь не пройшов. Чому мене не повідомили одразу як стало відомо про непридатність – невідомо (а це 100% було відомо одразу, бо проводили повірку на місці). Також три рази питав у чаті - писали чекати папірець. Але! Згідно минулої повірки лічильник придатний до 29.01.22, отже до цього моменту повинні враховуватись його показання. А там до отримання Довідки роками була одна і та ж цифра. Новий лічильник встановлено та опломбовано 10.01.2022, тобто до закінчення терміну придатності минулого. Отже, згідно догументів, фактів та елементарної логіки я не витратив жодної краплі гарячої води та не мав би ні за що платити, але чомусь у мене тепер висить борг 450 грн. Як вам такий бізнес? А могли довідку і півроку слати. Двічи звернувся з заявою про перерахунок, але двічи мені відповіли, що документ про повірку старого лічильника я не надав, тому перераховувати не будуть, хоча перший раз я надав електронний документ про повірку, а вдруге - скан оригіналу від Укрметртестстандарту з супровідним листом. Брешуть і крадуть, крадуть і брешуть! І так, я досі вирішую це питання, вже понад 8 місяців, бо чекаю на відповідь у чаті до двох тижнів, а відповідь на письмове зверненення - до двох-трьох місяців! Ось така шарашкина контора - ЦКС. Але якщо у Вас нудне життя - можете звернутись, розважитись.
Не робіть тут повірку лічильників! - Відгуки про Центр коммунального сервиса
У жовтні 2021 р пропустив момент передачі показань лічильника гарячої води, а 9 листопада було проведено його повірку. Весь листопад та грудень лічильник чомусь був недоступний у кабінеті Київтеплоенерго для передачі та коригування показань, отже за листопад та грудень я отримав платіжку за гарячу воду по нормам, хоча гарячою водою не користуюсь приблизно з 2017 року - у мене встановлено водонагрівач. Аж 21.12.21 отримав письмовий результат повірки (Довідку) і здогадався чому лічильник був недоступний - повірку він чомусь не пройшов. Чому мене не повідомили одразу як стало відомо про непридатність – невідомо (а це 100% було відомо одразу, бо проводили повірку на місці). Також три рази питав у чаті - писали чекати папірець. Але! Згідно минулої повірки лічильник придатний до 29.01.22, отже до цього моменту повинні враховуватись його показання. А там до отримання Довідки роками була одна і та ж цифра. Новий лічильник встановлено та опломбовано 10.01.2022, тобто до закінчення терміну придатності минулого. Отже, згідно догументів, фактів та елементарної логіки я не витратив жодної краплі гарячої води та не мав би ні за що платити, але чомусь у мене тепер висить борг 450 грн. Як вам такий бізнес? А могли довідку і півроку слати. Двічи звернувся з заявою про перерахунок, але двічи мені відповіли, що документ про повірку старого лічильника я не надав, тому перераховувати не будуть, хоча перший раз я надав електронний документ про повірку, а вдруге - скан оригіналу від Укрметртестстандарту з супровідним листом. Брешуть і крадуть, крадуть і брешуть!
І так, я досі вирішую це питання, вже понад 8 місяців, бо чекаю на відповідь у чаті до двох тижнів, а відповідь на письмове зверненення - до двох-трьох місяців!
Ось така шарашкина контора - ЦКС. Але якщо у Вас нудне життя - можете звернутись, розважитись.
відгук
Коментарі до відгуку