Мені вперше довелося оформлювати комунальні послуги в Києві. Дане ТОВ залишилося на завершення. І думаю на даний час-це буде проблема номер 1. З іншими підприємствами вирішилося оформлення за 20 хв. або дистанційно. Враження від них залишилися чудові, і як говорить молодь "респект и уважуха" . Але по порядку: 1. Колл-центр розмовляли на російській мові, через зуби, немовби я... Читати відгук Мені вперше довелося оформлювати комунальні послуги в Києві. Дане ТОВ залишилося на завершення. І думаю на даний час-це буде проблема номер 1. З іншими підприємствами вирішилося оформлення за 20 хв. або дистанційно. Враження від них залишилися чудові, і як говорить молодь "респект и уважуха" . Але по порядку: 1. Колл-центр розмовляли на російській мові, через зуби, немовби я до неї додому подзвонила і відірвала від роботи, хоча я розмовляю українською. І відповідала я українською мовою. Далі робіть висновок самі. 2. Так як я не знаю місце розташування даної будівлі, то викликала таксі, яке за gps, доставило мене до будівлі, яке навіть не має вивіски, будь якої, єдине, що є це щось, типу "для роботи зі споживачами". Чиї споживачі, з яким споживачем? Додумайте самі. Ладно. 3. Будівля, напевно з 18 століття - мрак, опотріскана, не пофарбована, темна, якби не знала, що шукаю, пройшла мимо. Вікна всі заліплені файлами зі скотчем, грязні. І скриньки для пошти-радянський союз відпочиває. 4. Зайшовши в будівлю -це було 16.15 годин. Мені сказали, не займати чергу (охорона), так йому наказали співробітники. Я вирішила спробувати дочекатися своєї черги. Роблячи попередні документи, так як я працюю, потрібно відпрошуватися, це можна було робити тільки під завершення ( мені ж мою зарплату платить роботодавець, а не комунальні послуги ). Я до завершення часу роботи встигала оформити документи із чергами. Я була наївна. Думала, що встигну. 5. Черга -в ній можна дізнатися багато чого цікавого, пізнавальних речей. Черга злякала мене більше, ніж оформлення документів. Що я дізналася: приймають тільки в 3 кабінетах, співробітники не працюють, а роблять лише перекури (і при мені це дійсно відбулося, і це лише було 45 хвилин), люди стоять в черзі по 2 години, і якщо не вирішиться питання знову в чергу. Пояснити чітко не можуть по питанню за яким звертаються, дистанційне оформлення немає (з чим я зіткнулася, що для 21 століття нонсенс). Коли я запитала, що є ж пошта, куди можна переправити документи, щоб не стояти в черзі, вгадайте, яку я відповідь почула. Правильно, а документи то губляться, як? А ніхто не знає. З ким я не спілкувалася в черзі, всі люди були злі, і як тільки мова заходила про ТОВ, був тільки негатив. Ще що не сподобалося деяким людям в черзі, потрібно було донести документи-це один папірець, вони стоять в черзі! Цікавий момент відбувся, коли чекали, зайшов в зал очікування чоловік років 45-50, і запитав, про листочок для показників, йому відповіли, що на сьогодні листочки закінчилися, а для здачі показань -є ліміт, якийсь? 6. Ще не закінчився робочий час, а без 15 співробітники чемненько пішли додому, і не по одному. 7. ЗАБУЛА, розповісти про зал очікування, це окремий розділ, ремонта нуль, від слова зовсім, із сучасного тільки термінал для видачі талонів (нагадую, що мені вже не можна було брати) і монітор, де фіксується просування черги. ВСЕ. А все інше, зразу виникає питання, а в якому ми столітті живемо? На стінах, як і на вікнах, листочки у файлах зі скотчем. (І прошу помітити, що я по своєму питанню , на цих листочках не знайшла відповіді. ) Зламані підвіконня, в куточку споживача, зовсім пусто, о вибачте, не зовсім , в ячейках-були мумії мух, клуби пилюки, сміття. Коли чекала, відбувся інцидент, жіночка попросила книгу скарг, вгадайте, що відбулося?, та дам, правильно, її не ДАЛИ. 8. Я зрозуміла одне, моє враження про ТОВ навряд зміниться. В цьому ТОВ все "робиться для людей". І ВЗАГАЛІ -НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ, ПРЕЗИДЕНТ, МІНІСТР ЦИФРОВОЇ ПОЛІТИКИ, ГОВОРЯТЬ ПРО УКРАЇНУ, ЯК ПРО ДИДЖИТАЛІЗОВАНУ КРАЇНУ . Шановні керівники ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЇ" до вас запитання, а Ви в тій державі знаходитеся? Можливо ви щось переплутали, якщо у вас все для споживачів, то де це ВСЕ? МОЖЛИВО ВАМ ПОТРІБНО, ЯК КЕРІВНИЦТВУ, ТАКОЇ МЕГА СТРУКТУРИ, ПЕРЕЙНЯТИ ДОСВІД ІНШИХ, ПРОЙТИ КУРСИ, ВЗАГАЛІ ЧОМУСЬ НОВОМУ НАВЧИТИСЯ. ПОЧИНАТИ РУХАТИСЯ ВПЕРЕД, А НЕ НА ДНО. ЯКЩО ВИ НЕ СПРАВЛЯЄТЕСЯ, З ТАКОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, ТО МОЖЛИВО, Є ЛЮДИ, ЯКІ БУДУТЬ НА СВОЄМУ МІСЦІ. БАЖАЮ ВАМ ПРОЦВІТАННЯ І ВИСОКОГО СТУПЕНЯ ДОВІРИ СПОЖИВАЧІВ, МИРНОГО НЕБА НАД ГОЛОВОЮ.
Перше враження
1. Колл-центр розмовляли на російській мові, через зуби, немовби я... Читати відгук Мені вперше довелося оформлювати комунальні послуги в Києві. Дане ТОВ залишилося на завершення. І думаю на даний час-це буде проблема номер 1. З іншими підприємствами вирішилося оформлення за 20 хв. або дистанційно. Враження від них залишилися чудові, і як говорить молодь "респект и уважуха" . Але по порядку:
1. Колл-центр розмовляли на російській мові, через зуби, немовби я до неї додому подзвонила і відірвала від роботи, хоча я розмовляю українською. І відповідала я українською мовою. Далі робіть висновок самі.
2. Так як я не знаю місце розташування даної будівлі, то викликала таксі, яке за gps, доставило мене до будівлі, яке навіть не має вивіски, будь якої, єдине, що є це щось, типу "для роботи зі споживачами". Чиї споживачі, з яким споживачем? Додумайте самі. Ладно.
3. Будівля, напевно з 18 століття - мрак, опотріскана, не пофарбована, темна, якби не знала, що шукаю, пройшла мимо. Вікна всі заліплені файлами зі скотчем, грязні. І скриньки для пошти-радянський союз відпочиває.
4. Зайшовши в будівлю -це було 16.15 годин. Мені сказали, не займати чергу (охорона), так йому наказали співробітники. Я вирішила спробувати дочекатися своєї черги. Роблячи попередні документи, так як я працюю, потрібно відпрошуватися, це можна було робити тільки під завершення ( мені ж мою зарплату платить роботодавець, а не комунальні послуги ). Я до завершення часу роботи встигала оформити документи із чергами. Я була наївна. Думала, що встигну.
5. Черга -в ній можна дізнатися багато чого цікавого, пізнавальних речей. Черга злякала мене більше, ніж оформлення документів. Що я дізналася: приймають тільки в 3 кабінетах, співробітники не працюють, а роблять лише перекури (і при мені це дійсно відбулося, і це лише було 45 хвилин), люди стоять в черзі по 2 години, і якщо не вирішиться питання знову в чергу. Пояснити чітко не можуть по питанню за яким звертаються, дистанційне оформлення немає (з чим я зіткнулася, що для 21 століття нонсенс). Коли я запитала, що є ж пошта, куди можна переправити документи, щоб не стояти в черзі, вгадайте, яку я відповідь почула. Правильно, а документи то губляться, як? А ніхто не знає. З ким я не спілкувалася в черзі, всі люди були злі, і як тільки мова заходила про ТОВ, був тільки негатив. Ще що не сподобалося деяким людям в черзі, потрібно було донести документи-це один папірець, вони стоять в черзі!
Цікавий момент відбувся, коли чекали, зайшов в зал очікування чоловік років 45-50, і запитав, про листочок для показників, йому відповіли, що на сьогодні листочки закінчилися, а для здачі показань -є ліміт, якийсь?
6. Ще не закінчився робочий час, а без 15 співробітники чемненько пішли додому, і не по одному.
7. ЗАБУЛА, розповісти про зал очікування, це окремий розділ, ремонта нуль, від слова зовсім, із сучасного тільки термінал для видачі талонів (нагадую, що мені вже не можна було брати) і монітор, де фіксується просування черги. ВСЕ. А все інше, зразу виникає питання, а в якому ми столітті живемо? На стінах, як і на вікнах, листочки у файлах зі скотчем. (І прошу помітити, що я по своєму питанню , на цих листочках не знайшла відповіді. ) Зламані підвіконня, в куточку споживача, зовсім пусто, о вибачте, не зовсім , в ячейках-були мумії мух, клуби пилюки, сміття. Коли чекала, відбувся інцидент, жіночка попросила книгу скарг, вгадайте, що відбулося?, та дам, правильно, її не ДАЛИ.
8. Я зрозуміла одне, моє враження про ТОВ навряд зміниться. В цьому ТОВ все "робиться для людей".
І ВЗАГАЛІ -НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ, ПРЕЗИДЕНТ, МІНІСТР ЦИФРОВОЇ ПОЛІТИКИ, ГОВОРЯТЬ ПРО УКРАЇНУ, ЯК ПРО ДИДЖИТАЛІЗОВАНУ КРАЇНУ .
Шановні керівники ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЇ" до вас запитання, а Ви в тій державі знаходитеся? Можливо ви щось переплутали, якщо у вас все для споживачів, то де це ВСЕ?
МОЖЛИВО ВАМ ПОТРІБНО, ЯК КЕРІВНИЦТВУ, ТАКОЇ МЕГА СТРУКТУРИ, ПЕРЕЙНЯТИ ДОСВІД ІНШИХ, ПРОЙТИ КУРСИ, ВЗАГАЛІ ЧОМУСЬ НОВОМУ НАВЧИТИСЯ.
ПОЧИНАТИ РУХАТИСЯ ВПЕРЕД, А НЕ НА ДНО.
ЯКЩО ВИ НЕ СПРАВЛЯЄТЕСЯ, З ТАКОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, ТО МОЖЛИВО, Є ЛЮДИ, ЯКІ БУДУТЬ НА СВОЄМУ МІСЦІ.
БАЖАЮ ВАМ ПРОЦВІТАННЯ І ВИСОКОГО СТУПЕНЯ ДОВІРИ СПОЖИВАЧІВ, МИРНОГО НЕБА НАД ГОЛОВОЮ.