Доброго дня. Я залишилась незадоволена курсом (пишу свої враження про довоєнні часи).
Проходила курс UI/UX. 1. Матеріал робився під час курсу, я швидко виконувала завдання, здавала домашню роботу і ще тиждень чекала поки новий урок знімуть, змонтують і заллють на платформу. 2. Мені не подобалась робота з кураторкою, вона відповідала грубо в чатиках, по 1 слову, не зрозумілими для мене професійними термінами. Після мого обурення в спільному чаті ситуація покращилась. 3. Уроки на 6-8 хвилин де тема не розкрита. Студенти жалілись, що вони йдуть дивитись безкоштовні уроки на ютуб після того, як подивились платні уроки, адже нічого не зрозуміли взагалі. 4. До мене в особисті повідомлення звертались студенти з мого потоку з проханням допомогти, про що свідчить низький рівень лекцій та зворотнього зв'язку. 5. Не сходяться дані від: спікерки, кураторів, відділу продажу. У всіх різні відповіді на зобов'язання від ТОММУ. 6. Багато таємниць від студентів. При купівлі курсу для мене було ключовим- співбесіда з HR, проте коли я заплатила, виявилось, що це бонус, а не зобов'язання від ТОММУ. А студенти мають оцінки, а які вам ніхто не скаже, а від оцінок залежить буде співбесіда чи ні. Тобто є таємна система оцінювання. Про це всі студенти неочікувано після 3 тижнів навчання. 7. Уроки відкриваються після перевірки ДЗ, проте ДЗ не перевіряється молнієносно, кураторка може бути зайнятою, кураторка може зайти подивитись твою роботу, та ніяк не відреагувати, і кураторки може не бути інтернету, або настрою. А ти просрав в очікуванні свій вихідний який ти виділив для навчання. 8. На будь-яке обурення від студентів працівники ТОММУ виправдовували це якимись своїми аналітичними даними, професіоналізмом і це чимсь видатним, а не признанням своїх помилок. Тобто якщо студенту щось не подобається в структурі, відповідях, організації курсів - то він щось не поняв і проблема в ньому. Представте як це неприємно читати в спільному чаті.
Є скріншити. Я це розцінюю як неправила робота з негативом.
З плюсів: 1. Можна домовитись і добитись виконання зобов'язання від компанії. 2. Крута спікерка, та її було мало. Вона ніяк з нами не контактувала, не бачила наші роботи, не давала зворотний зв'язок. Хоча вона була перлиною курсу. 3. Були сильні домашні завдання (після слабких лекцій), за половину курсу в мене гарне портфоліо. 4. Можна попросити відкрити доступ на пару уроків вперед.
Я пишу цей зворотний зв'язок не від злості, а для покращення майбутньої діяльності. Хочу донести усі слабкі сторони, щоб їх виправили.
маю надію, що ви не оплатили та не пішлі на цей лохотрон! Я закінчила ці курси і не порекомндую їх нікому. Після оплати на вас заб'ють великий болт і будуть мурижить з дз, з дипломом а про допомогу в поацевлаштуванні це просто ахахахах! Не втирачайте гроші на цих "мошенніков"!
курс UI/UX - Відгуки про Онлайн-університет TOMMY
Проходила курс UI/UX.
1. Матеріал робився під час курсу, я швидко виконувала завдання, здавала домашню роботу і ще тиждень чекала поки новий урок знімуть, змонтують і заллють на платформу.
2. Мені не подобалась робота з кураторкою, вона відповідала грубо в чатиках, по 1 слову, не зрозумілими для мене професійними термінами. Після мого обурення в спільному чаті ситуація покращилась.
3. Уроки на 6-8 хвилин де тема не розкрита. Студенти жалілись, що вони йдуть дивитись безкоштовні уроки на ютуб після того, як подивились платні уроки, адже нічого не зрозуміли взагалі.
4. До мене в особисті повідомлення звертались студенти з мого потоку з проханням допомогти, про що свідчить низький рівень лекцій та зворотнього зв'язку.
5. Не сходяться дані від: спікерки, кураторів, відділу продажу. У всіх різні відповіді на зобов'язання від ТОММУ.
6. Багато таємниць від студентів. При купівлі курсу для мене було ключовим- співбесіда з HR, проте коли я заплатила, виявилось, що це бонус, а не зобов'язання від ТОММУ. А студенти мають оцінки, а які вам ніхто не скаже, а від оцінок залежить буде співбесіда чи ні. Тобто є таємна система оцінювання. Про це всі студенти неочікувано після 3 тижнів навчання.
7. Уроки відкриваються після перевірки ДЗ, проте ДЗ не перевіряється молнієносно, кураторка може бути зайнятою, кураторка може зайти подивитись твою роботу, та ніяк не відреагувати, і кураторки може не бути інтернету, або настрою. А ти просрав в очікуванні свій вихідний який ти виділив для навчання.
8. На будь-яке обурення від студентів працівники ТОММУ виправдовували це якимись своїми аналітичними даними, професіоналізмом і це чимсь видатним, а не признанням своїх помилок. Тобто якщо студенту щось не подобається в структурі, відповідях, організації курсів - то він щось не поняв і проблема в ньому. Представте як це неприємно читати в спільному чаті.
Є скріншити. Я це розцінюю як неправила робота з негативом.
З плюсів:
1. Можна домовитись і добитись виконання зобов'язання від компанії.
2. Крута спікерка, та її було мало. Вона ніяк з нами не контактувала, не бачила наші роботи, не давала зворотний зв'язок. Хоча вона була перлиною курсу.
3. Були сильні домашні завдання (після слабких лекцій), за половину курсу в мене гарне портфоліо.
4. Можна попросити відкрити доступ на пару уроків вперед.
Я пишу цей зворотний зв'язок не від злості, а для покращення майбутньої діяльності. Хочу донести усі слабкі сторони, щоб їх виправили.
відгук
Коментарі до відгуку