20.05.2025 донька поїхала автомобілем Audi Q7 на планві ТО зі своїми витратними матеріалами (олива Motul 5W-30 VW 504 00 507 00, фільтри: оливи, палива, салону, повітря).Сервіс все ТО виконав, але в наряді №НП077400 побачивши що було долито моторну оливу іншого виробника в кількості 0,3л. Ніхто не попереджав що буде долито в двигун інший бренд оливи який має свої присадки. Таке можна робити в критичних ситуаціях, коли потрібно доїхати до СТО, якщо недостатній рівень олив у піддоні. Звернувся на сервіс у телефонному режимі щодо проведених робіт, чому не запропонували купити, або запитали чи є у вас на доливку така олива. Відповідь була така: ми діяли згідно з регламентом і використали інше масло яке має допуски заводу виробника, на питання чи завод виробник дозволяє змішувати оливу різних виробників, було повторено " ми діяли згідно з регламентом". Оскільки це не була критичною ситуацією і при змішуванні оливи різних виробників після проведення такої оперції, потрібно злити всю оливу і залити нову. Що і доведеться зробити, тому що змішування олив різних виробників може призвести до: зниження ефективності присадок, що містяться в оливі та зменшення її продуктивності; зменшення строку служби; прискорення процесу окислення оливи Найбільше мене вразило що менеджер на дилерському СТО таке допустив і при запитаннях повторював одну й ту саму фразу. Таким сервісом не задоволений, щоб після сервісу знову змінювати оливу в двигуні та витрачати кошти.
Кидок на додаткове ТО - Відгуки про СТО Audi
Найбільше мене вразило що менеджер на дилерському СТО таке допустив і при запитаннях повторював одну й ту саму фразу.
Таким сервісом не задоволений, щоб після сервісу знову змінювати оливу в двигуні та витрачати кошти.
відгук
Коментарі до відгуку