Как работатет эта псевдо-страховая под названием "княжа" или "vienna insurance group": 1) Заключаешь договор, и ты платишь, за так называемый "сервис-страхования" 2) Они своей массовкой среди сотрудников и остального непорядочного люда, создают постоянно себе рейтинг из выдуманных страховых историй и выдуманных персонажей, по отзовикам и другим сайтам. 3) В случае наступления страхового случая, у них есть некие сотрудники в их... Читати відгук Как работатет эта псевдо-страховая под названием "княжа" или "vienna insurance group": 1) Заключаешь договор, и ты платишь, за так называемый "сервис-страхования" 2) Они своей массовкой среди сотрудников и остального непорядочного люда, создают постоянно себе рейтинг из выдуманных страховых историй и выдуманных персонажей, по отзовикам и другим сайтам. 3) В случае наступления страхового случая, у них есть некие сотрудники в их кадровой обойме, которые делают вид, что они собирают данные при инцинденте. Далее они его затягивают, ссылаясь на 100500 пунктов по предоставленю документов, пока ты разбираешься проходит время, ты с ними переписываешься, просишь их разьяснить, они дальше затягивают процесс, далее ты отправляешь ксерокопии официальными письмами с описью . И потом просто дают тебе отказ, ссылка на тысячи притензий в твою сторону и называют это твоими проблемами. Пример таких сотрудников, делает из себя не понятливого сотрудника Владика Тетяна Василівна <[email protected]> представляясь "Провідний спеціаліст Центру обслуговування клієнтів Департаменту врегулювання страхових випадків", далее ответы письменные делает также некий Анатолий Познанский представлясь "Директор Департаменту врегулювання страхових випадків". Даже должности , как бы за себя говорят, что "княжа" непорядочная компания и ведет себя мошенническим образом с клиентами.
Уважаемые Украинцы, делайте выводы работая с псевдостраховыми компаниями в лице некой "княжа", Вас обманывают и будет непорядочно себя вести уже при первом же страховом инценденте.
Відвертий непрофесіоналізм та обман. Клієнт СК «Княжа» став винуватцем ДТП, все оформили, документи в страховій прийняли і призначили час огляду мого пошкодженого ТЗ. Проводити огляд ТЗ приїхав працівник СК Княжа, не експерт. Оглянули ТЗ, склали та погодили акт з об'ємом пошкоджень і на мою категоричну вимогу підписали обома сторонами, та я зробив фото провсяквипадок. Після чого всі мої обовязки перед... Читати відгук Відвертий непрофесіоналізм та обман. Клієнт СК «Княжа» став винуватцем ДТП, все оформили, документи в страховій прийняли і призначили час огляду мого пошкодженого ТЗ. Проводити огляд ТЗ приїхав працівник СК Княжа, не експерт. Оглянули ТЗ, склали та погодили акт з об'ємом пошкоджень і на мою категоричну вимогу підписали обома сторонами, та я зробив фото провсяквипадок. Після чого всі мої обовязки перед страховою були виконані і я сміливо відправив свій ТЗ на ремонт.
Через місяць, після огляду, в офісі на Єврейській 54 мені заявили що потрібно надати мій ТЗ на огляд назначеному експерту. На всі мої прохання пояснити на підставі чого я це маю робити? і що це не передбачено законодавством та я уже усунув сліди ДТП, мені заявили що так всі працюють та почали маніпулювати законодавством використовуючи вигідні їм пункти закону вирвані з контексту. Я відмовився надавати свій ТЗ, повторно, для експерта і попросив здійснити виплату на підставі АКТу з узгодженим об'ємом пошкоджень. У виплаті мені було відмовлено на підставі того що я ненадав ТЗ для огляду експерта і тому страхова не може встановити отриманих пошкоджень, про акт з пошкодженнями аніслова, ніби його й і не було. Я подав скаргу в центральний офіс компанії в Києві де мені відповіли що вони все знають і то вони мені відмовили у виплаті. Далі, через, майже, два роки, я подав скаргу до Національного Банку України на дії СК. НБУ — підтримав мої доводи та зобовязав СК Княжа врегулювати питання. З відпогвіді НБУ — «В той час, обов’язку щодо надання пошкодженого транспортного засобу для повторного огляду не передбачено вимогами Закону. Таким чином, Страховиком прийнято невмотивоване рішення про відмову у виплаті страхового відшкодування.»
Договор / полис № K65DNBR-22666SW
1) Заключаешь договор, и ты платишь, за так называемый "сервис-страхования"
2) Они своей массовкой среди сотрудников и остального непорядочного люда, создают постоянно себе рейтинг из выдуманных страховых историй и выдуманных персонажей, по отзовикам и другим сайтам.
3) В случае наступления страхового случая, у них есть некие сотрудники в их... Читати відгук Как работатет эта псевдо-страховая под названием "княжа" или "vienna insurance group":
1) Заключаешь договор, и ты платишь, за так называемый "сервис-страхования"
2) Они своей массовкой среди сотрудников и остального непорядочного люда, создают постоянно себе рейтинг из выдуманных страховых историй и выдуманных персонажей, по отзовикам и другим сайтам.
3) В случае наступления страхового случая, у них есть некие сотрудники в их кадровой обойме, которые делают вид, что они собирают данные при инцинденте. Далее они его затягивают, ссылаясь на 100500 пунктов по предоставленю документов, пока ты разбираешься проходит время, ты с ними переписываешься, просишь их разьяснить, они дальше затягивают процесс, далее ты отправляешь ксерокопии официальными письмами с описью . И потом просто дают тебе отказ, ссылка на тысячи притензий в твою сторону и называют это твоими проблемами. Пример таких сотрудников, делает из себя не понятливого сотрудника Владика Тетяна Василівна <[email protected]> представляясь "Провідний спеціаліст Центру обслуговування клієнтів
Департаменту врегулювання страхових випадків", далее ответы письменные делает также некий Анатолий Познанский представлясь "Директор Департаменту врегулювання страхових випадків". Даже должности , как бы за себя говорят, что "княжа" непорядочная компания и ведет себя мошенническим образом с клиентами.
Уважаемые Украинцы, делайте выводы работая с псевдостраховыми компаниями в лице некой "княжа", Вас обманывают и будет непорядочно себя вести уже при первом же страховом инценденте.
Маніпуляції та обман
Клієнт СК «Княжа» став винуватцем ДТП, все оформили, документи в страховій прийняли і призначили час огляду мого пошкодженого ТЗ.
Проводити огляд ТЗ приїхав працівник СК Княжа, не експерт.
Оглянули ТЗ, склали та погодили акт з об'ємом пошкоджень і на мою категоричну вимогу підписали обома сторонами, та я зробив фото провсяквипадок.
Після чого всі мої обовязки перед... Читати відгук Відвертий непрофесіоналізм та обман.
Клієнт СК «Княжа» став винуватцем ДТП, все оформили, документи в страховій прийняли і призначили час огляду мого пошкодженого ТЗ.
Проводити огляд ТЗ приїхав працівник СК Княжа, не експерт.
Оглянули ТЗ, склали та погодили акт з об'ємом пошкоджень і на мою категоричну вимогу підписали обома сторонами, та я зробив фото провсяквипадок.
Після чого всі мої обовязки перед страховою були виконані і я сміливо відправив свій ТЗ на ремонт.
Через місяць, після огляду, в офісі на Єврейській 54 мені заявили що потрібно надати мій ТЗ на огляд назначеному експерту. На всі мої прохання пояснити на підставі чого я це маю робити? і що це не передбачено законодавством та я уже усунув сліди ДТП, мені заявили що так всі працюють та почали маніпулювати законодавством використовуючи вигідні їм пункти закону вирвані з контексту.
Я відмовився надавати свій ТЗ, повторно, для експерта і попросив здійснити виплату на підставі АКТу з узгодженим об'ємом пошкоджень.
У виплаті мені було відмовлено на підставі того що я ненадав ТЗ для огляду експерта і тому страхова не може встановити отриманих пошкоджень, про акт з пошкодженнями аніслова, ніби його й і не було.
Я подав скаргу в центральний офіс компанії в Києві де мені відповіли що вони все знають і то вони мені відмовили у виплаті.
Далі, через, майже, два роки, я подав скаргу до Національного Банку України на дії СК.
НБУ — підтримав мої доводи та зобовязав СК Княжа врегулювати питання.
З відпогвіді НБУ — «В той час, обов’язку щодо надання пошкодженого транспортного засобу
для повторного огляду не передбачено вимогами Закону.
Таким чином, Страховиком прийнято невмотивоване рішення про
відмову у виплаті страхового відшкодування.»
Тепер чекаю на рішення СК.