Працював в цій компанії досить довго. Із плюсів це своєчасні виплати зп та авансу. Більше плюсів не буде) Працював оператором, на двох лініях. Першої лінія була нових клієнтів. Саме на цьому напрямку більше всього негативу, люди не вірять та посилають кожен дзвінок + до цього всього прокльони там одні мати. За цілий день стільки всього наслухався що це на стільки тебе дизморалить що не можна нормально працювати. По факту робота не складна пропонуєш реєстрацію та робити замовлення. Але є але) Є дві умови для того щоб взяти участь в акції, це реєстрація та сплачене замовлення. Але переможців цієї акції не публікують вже давним давно, розумію що можливо переможець хоче залишитися анонімно але ж, приз виплачується не в тому обсягу про який наголошують. Наприклад Пошторог призовий фонд там 400000 гривень, але потім вже по факту як що переміг ти цих грошей не отримаєш в повному обсязі) Вони дуже добре підковані юристами та адвокатами) Моє саме улюблене - колектив) Супервайзер в мене був досить не поганим, допомагав з усім та навчав) Але є інші якім взагалі на тебе начхати) Тобто коли твій супервайзер вихідний чи у відпустці, тобі дають тимчасового. Але їм взагалі на тебе, скільки писав всі ігнорили) Також вище керівництво, дуже цікаве) А саме, робе нереальний план по замовлення на лінії вхідної та реєстрацій. Каталожні продажі в 2024 ну ви серйозно? Розумію що агресивний маркетинг, і все таки є люди які замовлять. Мабуть буду закінчувати цей спіч вже) Як що хочете набратися досвіду у контактному центрі і у продажах це саме те що вам потрібно, але як що хочете стабільну роботу то це не те місце зовсім)
Переваги:
Своєчасна зарплата та аванси, оплачується перерва, лікарняний, більше менш графік роботи який можна поєднувати зі життям.
Недоліки:
Колектив, негатив зі сторони клієнтів та колег, обман та шахрайство клієнтів.
Дякуємо за ваш відгук та час, який ви приділили його написанню. Нам дуже важливо отримувати зворотний зв’язок від наших співробітників, аби розуміти, що варто покращити.
Ми цінуємо те, що ви відзначили своєчасні виплати, підтримку з боку вашого супервайзера та можливість отримати досвід у контактному центрі. Щодо негативу від клієнтів, ми розуміємо, що це може впливати на моральний стан і шукаємо шляхи для покращення умов роботи наших співробітників, зокрема – впровадження тренінгів та підтримки для ефективного спілкування з клієнтами.
Також хочемо прояснити ситуацію з переможцями акцій. Ми поважаємо бажання деяких клієнтів залишатися анонімними, але переможці завжди отримують призи, і виплати відбуваються згідно з умовами акції. Ми постійно працюємо над підвищенням прозорості нашої роботи та вдосконаленням комунікації щодо акцій.
Ми шкодуємо, що у вас виникли труднощі з комунікацією з деякими колегами та тимчасовими супервайзерами. Це питання, над яким ми обов'язково будемо працювати, щоб забезпечити всім працівникам належну підтримку у будь-який час.
Ще раз дякуємо за ваш відгук і бажаємо вам успіхів у подальшій кар'єрі!
Дуже великі враження - Відгуки про Сімпатік Груп Холдинг
Вони дуже добре підковані юристами та адвокатами)
Моє саме улюблене - колектив)
Супервайзер в мене був досить не поганим, допомагав з усім та навчав) Але є інші якім взагалі на тебе начхати) Тобто коли твій супервайзер вихідний чи у відпустці, тобі дають тимчасового. Але їм взагалі на тебе, скільки писав всі ігнорили)
Також вище керівництво, дуже цікаве)
А саме, робе нереальний план по замовлення на лінії вхідної та реєстрацій. Каталожні продажі в 2024 ну ви серйозно? Розумію що агресивний маркетинг, і все таки є люди які замовлять.
Мабуть буду закінчувати цей спіч вже)
Як що хочете набратися досвіду у контактному центрі і у продажах це саме те що вам потрібно, але як що хочете стабільну роботу то це не те місце зовсім)
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук та час, який ви приділили його написанню. Нам дуже важливо отримувати зворотний зв’язок від наших співробітників, аби розуміти, що варто покращити.
Ми цінуємо те, що ви відзначили своєчасні виплати, підтримку з боку вашого супервайзера та можливість отримати досвід у контактному центрі. Щодо негативу від клієнтів, ми розуміємо, що це може впливати на моральний стан і шукаємо шляхи для покращення умов роботи наших співробітників, зокрема – впровадження тренінгів та підтримки для ефективного спілкування з клієнтами.
Також хочемо прояснити ситуацію з переможцями акцій. Ми поважаємо бажання деяких клієнтів залишатися анонімними, але переможці завжди отримують призи, і виплати відбуваються згідно з умовами акції. Ми постійно працюємо над підвищенням прозорості нашої роботи та вдосконаленням комунікації щодо акцій.
Ми шкодуємо, що у вас виникли труднощі з комунікацією з деякими колегами та тимчасовими супервайзерами. Це питання, над яким ми обов'язково будемо працювати, щоб забезпечити всім працівникам належну підтримку у будь-який час.
Ще раз дякуємо за ваш відгук і бажаємо вам успіхів у подальшій кар'єрі!