Хочу поділитися невтішним досвідом роботи в цій компанії. Раджу всі тисячу разів подумати,перед тим як піти туди працювати. Зарплату обіцяють заоблачну,а по факту керуюча може отримувати менше ніж продавці,а відповідальність несе за всіх і за все. Ти там як в тюрмі,обід має бути годину,але ключове слово має бути. По факту - пів години максимум,вийти з магазину ти нікуди не можеш. Коли ви йдете туда працювати, маєте бути готові до того,що ви там будете різноробочим: вантажником,прибиральницею і т.д. якщо ти йдеш у відпустку,то маєш бути готовий,що отримаєш 2 копійки зарплати,бо ніхто відпустку не оплачує,це все тільки на словах. Система мотивації - взагалі окрема тема. Ти можеш відпахати цілий місяць,викластися по повній,натягатися важких полиць та товарів,а премію не отримати. Бо десь якийсь 1 стопери пропустив. Безкінечні зміни планограм, безкінечні фотозвіти, такі звіти,переоцінки,зміни акцій.Премія знімається повністю,навіть за самі дрібні недоліки. Хоча для мотивації роботи мало би бути якесь відсоткове співвідношення. Плани ставлять з неба,не враховують платіжоспроможність населення і взагалі не робиться елементарний аналіз продажів. Ревізія - то взагалі жах. Якби ти не старався, всеодно буде нестача,ніхто не хоче розбиратися із-за чого вона сталася. Складається враження,що ці всі нестачі робляться штучно. Бо потім той товар якого не вистачало, якимось дивним чином приїзжає з поставкою товару. Той товар,який був мінусом,на наступний ревізії вилазить плюсом,і навпаки,той,що плюсом- мінусом. Але ж грошей вже ніхто не поверне. А гроші за нестачу знімають всю одразу,яка б вона не була. І нікого не хвилює,як ти маєш і на що жити. І вираховується не різниця між допустимим лімітом нестачі і сумою,що перевищила,а повністю вся сума. В нормальних мережах це ділиться на декілька виплат,щоб люди мали за що жити. Тут ні. І в любому випадку буде винуватий персонал магазину,а не склад,який щось не відправив або помилився в накладних, ревізори взагалі ніколи не помиляються,там немає такого поняття. Тільки персонал магазину, інших варіантів там не існує. Зарплата вся виплачується готівкою, тобто не офіційно. Зарплата,яку ти отримуєш, взагалі не відповідає вимогам і обов'зкам,які ти виконуєш. З обіцяних 20000 тисяч ти отримуєш максимум 14000, і то не факт. Це в самому кращому випадку. Там людей за людей не рахують. Для них ми дешева робоча сила. Єдине,що там було добре,це сам персонал.
Переваги:
Персонал самого магазину
Недоліки:
Ставлення до людей жахливе,ні поваги нічого. Зарплата мінімальна,а вимоги шалені
Підкажіть, а чи можна ваші якісь контакти, щоб поспілкуватись? Мене запросили на співбесіду на посаду керуючої, але по відгукам, чесно кажучи, бажання йти туди працювати немає вже. Тому хотілось би поспілкуватись особисто з людиною, яка має досвід роботи в цій компанії.
Не витрачайте час та побережіть нерви. Все написане автором відгука правда. Обід тільки не година, не пів години, а хвилин 15 ( за 10 годинний робочий день)
Добрий день. Мене звати Валентина, я менеджер з підбору персоналу компанії Family.
Дякую, що поділилися своїм досвідом роботи в нашій компанії. Ми щиро шкодуємо, що ваші враження залишилися негативними. Ваші зауваження є важливими для нас, оскільки допомагають звернути увагу на аспекти, які потребують вдосконалення.
Щодо згаданих вами стандартів, хочу зазначити, що, як і будь-яка компанія, ми маємо чіткі правила та процеси, які необхідно виконувати для забезпечення якісного обслуговування клієнтів та ефективної роботи магазинів. Ми розуміємо, що дотримання планограм, підготовка фотозвітів та інших звітних матеріалів може бути трудомістким процесом, однак ці вимоги спрямовані на забезпечення порядку, узгодженості в роботі та досягнення кращих результатів. У випадках, коли ви відчуваєте, що ці процеси створюють надмірне навантаження, ми завжди відкриті до обговорення, щоб знайти баланс.
Щодо заробітної плати, ми прагнемо максимальної прозорості та справедливості. Якщо у вас виникли запитання чи сумніви щодо розрахунків або ви не погоджуєтесь із нарахуванням, будь ласка, зверніться до нас. Ми з радістю допоможемо розібратися у цій ситуації та надати всі необхідні роз’яснення.
Ще раз дякуємо за ваш зворотний зв’язок і бажаємо вам успіхів у подальшій професійній діяльності. Якщо у вас є додаткові питання чи пропозиції, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, так як, ми прагнемо конструктивного діалогу, щоб знайти рішення та запобігти подібним ситуаціям у майбутньому.
Робота в Фемілі - це неповага до себе - Відгуки про Мережа магазинів Family (ФОП Ковальчук)
відгук
Коментарі до відгуку
Дякую, що поділилися своїм досвідом роботи в нашій компанії. Ми щиро шкодуємо, що ваші враження залишилися негативними. Ваші зауваження є важливими для нас, оскільки допомагають звернути увагу на аспекти, які потребують вдосконалення.
Щодо згаданих вами стандартів, хочу зазначити, що, як і будь-яка компанія, ми маємо чіткі правила та процеси, які необхідно виконувати для забезпечення якісного обслуговування клієнтів та ефективної роботи магазинів. Ми розуміємо, що дотримання планограм, підготовка фотозвітів та інших звітних матеріалів може бути трудомістким процесом, однак ці вимоги спрямовані на забезпечення порядку, узгодженості в роботі та досягнення кращих результатів. У випадках, коли ви відчуваєте, що ці процеси створюють надмірне навантаження, ми завжди відкриті до обговорення, щоб знайти баланс.
Щодо заробітної плати, ми прагнемо максимальної прозорості та справедливості. Якщо у вас виникли запитання чи сумніви щодо розрахунків або ви не погоджуєтесь із нарахуванням, будь ласка, зверніться до нас. Ми з радістю допоможемо розібратися у цій ситуації та надати всі необхідні роз’яснення.
Ще раз дякуємо за ваш зворотний зв’язок і бажаємо вам успіхів у подальшій професійній діяльності. Якщо у вас є додаткові питання чи пропозиції, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, так як, ми прагнемо конструктивного діалогу, щоб знайти рішення та запобігти подібним ситуаціям у майбутньому.
З найкращими побажаннями,
Валентина
Менеджер з підбору персоналу
Компанія Family