Вже третій місяць чекаю на опломбування. Майстер щоразу телефонує мені в день, коли йому зручно, і каже: «Я можу приїхати зараз». Я вже неодноразово залишала заявки з проханням попереджати заздалегідь, оскільки працюю і не можу просто так залишити роботу. Але мене, схоже, взагалі не чують.
Сьогодні ситуація повторилася — майстер сказав, що може тільки сьогодні, а завтра вже не зможе. Більше того, пригрозив скаргою, бо я, бачте, не можу підлаштуватися під нього. Це що взагалі таке? Я теж людина і також працюю. Те, що майстер некомпетентний і не розуміє, що в людей є свої графіки, — це вже переходить усі межі.
Минулого разу він зателефонував мені о 12 і повідомив, що буде о 13:00. Це абсолютно неприйнятно. Вимагаю адекватного планування, поваги до клієнтів і хоча б мінімального професіоналізму.
Опломбування - Відгуки про Київтеплоенерго
Сьогодні ситуація повторилася — майстер сказав, що може тільки сьогодні, а завтра вже не зможе. Більше того, пригрозив скаргою, бо я, бачте, не можу підлаштуватися під нього. Це що взагалі таке? Я теж людина і також працюю. Те, що майстер некомпетентний і не розуміє, що в людей є свої графіки, — це вже переходить усі межі.
Минулого разу він зателефонував мені о 12 і повідомив, що буде о 13:00. Це абсолютно неприйнятно. Вимагаю адекватного планування, поваги до клієнтів і хоча б мінімального професіоналізму.
+380 (67) 542 51 09 Номер майстра
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку