Сборка - онлайн сервис печати
Сборка - онлайн сервис печати, которой могут воспользоваться рекламные агентства, посредники и различные типографии. Здесь предоставляется возможность оформить заказ на широкоформатную печать, малые и большие тиражи визиток, листовок, буклетов, брошюрок, больших плакатов, календариков карманных и настенных. Цифровая и офсетная печать превосходного качества, а также пластиковые карточки различного типа - все...
детальніше Рекламні послуги
Нікому не рекомендую, втрачений час, кошти та нерви - Відгуки про Сборка - онлайн сервис печати
Причому на кожній різній візитівці брак інший - одна зовсім не продрукована, інша - половина тексту є, іншої - немає. На більшості зі слова продрукована якась орема літера... Буває. Щось трапилось з обладнанням (розумію, ситуації були різні). Проте коли повідомили виконавця про технічний брак, отримали відповість в стилі "сам дурак", тобто ми подали макет без тексту. Вибачайте - якщо на нашому макеті відсутнє якесь слово/адреса/назва, в наступній візітці - відсутні то декілька літер, чи сама назва загалом. Більш того, колір тексту та яскравість "пливе" (ситуація коли в принтері закінчується тонер і він починає друкувати фрагменти з різною насиченістю).
Претензію закрили з відмовою. Після чергового звернення і повторного відео з РІЗНИМ браком кожної візитівки - знов відповідь "це ви винні - макет пошкоджено" - не знаю як можна надрукувати 500 візиток з різними варіантами пошкодження. Логіки немає взагалі. Бажання виправити свої ж помилки - також. За вибачення навіть мови не йшлось. Витратила кошти, час, нерви на спілкуваяння, провели захід без візитівок (які друкувались саме для нього) і отримали відповіть що брак через друкарське обладнання - саме наша проблема, бо це з макетом щось не так.
За цим макетом роздрукувала в іншому місці - дешевше і якіснісше.
Думайте, чи треба вам така рулетка - надрукується гарно, ні- ви самі винні.
відгук
Коментарі до відгуку
Теж дуже неприємна ситуація з ними. Візитки з неправильною кольоропередачею надіслали замовнику. Коли попросила вияснити в чому проблема довго тягли і нарешті сказали надіслати замовлення. Замовниця надіслала, але сказали це норма відхилення і все чудово. А колір тим часом вийшов із темно-рожевого капучино. Дуже довго мала неприємних розмов і мені так не відповіли як надрукувати правильний колір і чому так сталось що візитки зовсім не відповідають макету. Була готова до того, що проблема дійсно в макеті, але на помилку так і не вказали, повторяючи мантру: консультуйтесь з іншими дизайнерами. Але до чого інші дизайнери, коли питання конкретно з їх обладнанням і друку на їх машинах. Все це по часу затяглось на декілька тижнів. Врешті решт я змирилась і сказала повернути мені візитівки, а не замовниці, щоб можна було особисто побачити все (а там була ще ледь помітна зелена полоса, існування якої вони заперечували). Планувала передрукувати в іншій поліграфії, попередньо уточнивши чи не отримаю такий же результат. Але раптом без мого відому, а відповідно і згоди мого клієнта відправили візитівки на утилізацію, а мені повернули кошти на рахунок їхнього сайту, тобто сайту, яким я вже не буду користуватись, а значить повернути замовниці мушу свої кошти, добавивши моральну компенсацію. Таке відчуття, що явно не хотіли аби я побачила вживу їх жахливий друк. Тепер реально проблема, бо час втрачено і я достеменно не розумію проблема в макеті чи в їх друку.... Компетентності ніякої, технолога по друку ніякого, вибачень ніяких, роботи з клієнтами ніякої!