Алексей Відгук додано 4 листопада, 2019 год430 переглядів
Ніколи не купуйте меблі у цього виробника - бо залишитесь сам на сам зі своїми проблемами. Телефон: 097-617-49-36, посилання на olx.ua: https://derevjanamebel.olx.ua/uk/
Раніше вже писав короткий відгук, але після повного ігнорування моїх проблем з вини продавця цим самим продавцем, вирішив навести повну хронологію подій від моменту замовлення до поставки бракованого столу і стільців не того кольору.
25.09.2019р – зв’язався з пані Наталією Сабадош для замовлення комплекту стола + стільців. Обговорили всі деталі, я три рази підкреслив, що потрібні меблі кольору «золотий дуб», так як вікна та інші меблі на кухні саме такого кольору, більше того – я декілька разів скидав пані Наталії її ж фото з меблями столи та стільці) того кольору, який потрібен мені і вона підтвердила (по телефону і в Viber), що саме такого кольору будуть меблі (скрін переписки додаю). По строкам виготовлення вона обіцяла 1 тиждень. Попросила передплату 1'000 гривень, я перерахував гроші ій на карту в цей же день і став очікувати стіл.
15.10.2019р – по-факту я очікував виготовлення столу і стільців майже три тижні, після повідомлення про готовність меблів одразу перерахував решту коштів (9'600грн.) на карту пані Наталії і очікував відправки меблів. Комплект був відправлений 16.10.2019р і їхав до мене майже тиждень.
22.10.2019р – кур’єр Нової Пошти привіз мені додому стіл та стільці у запакованому вигляді. Уявіть моє здивування, коли, відкривши коробки та пакунки для перевірки, я побачив стіл та стільці не того кольору; замовляв «золотий дуб», а приїхав «темний горіх». Я одразу почав телефонувати пані Наталії для з’ясування ситуації, але вона не відповідала. Не маючи змоги затримувати кур’єра, я був вимушений підписати документи, оплатити доставку і відпустити людину (тому що доставка вартувала 2'400грн. і я би просто втратив ці гроші). До самого вечора я телефонував пані Наталії та писав у Viber, але, нажаль, відповідь так і не отримав.
По-перше, мене категорично не влаштовував колір меблів, а, по-друге, що важливіше, стільниця стола приїхала до мене з дефектами, які могли бути зроблені лише на виробництві. Фото додаю. 1. Стільниця вкрита мілкими пухирцями по всій поверхні, наче при лакуванні з неї не прибрали мусор (або лак був с піском), а, подекуди, складається враження що то є кінчики цвяхів, що стирчать зі шпону. 2. На кромці однієї половини стільниці присутні сколи глибиною 1-2мм, шириною декілька сантиметрів. В місцях сколів лак змінює колір і їх видно ще краще. 3. На стільниці присутня велика кількість білих плям молочного кольору, діаметром від кількох міліметрів до 1,5см. Мілких плям багато, наче хтось пройшов по стільниці піскоструєм.
За пані Наталією вдалось зв’язатись пізніше. Відповіді на мої претензії щодо кольору і дефектів по телефону були приблизно такими: 1. Не той колір?, - Ви винуваті самі, треба було краще мені пояснювати, а, взагалі, відправити шматочок зразка потрібного кольору мені для виготовлення меблів. “Але я ж відправляв Вам Ваші ж фото, три рази, - цього недостатньо?”, - ні, недостатньо, на фото не видно колір. 2. Сколи на стільниці?, - Так скільки там цих сколів?, - всього лиш пара міліметрів на пару сантиметрів. А що Ви хотіли за такі гроші? Ви знаєте скільки коштує такий стіл в магазині?, - Дякуйте, що взагалі вислали Вам якісну річ. 3. Безліч білих плям?, - ні, це не дефект виробництва, це Ви самі зробили ці плями, а тепер наговорюєте на нас, ми точно не могли зробити такі дефекти. 4. Пісок та пухирці по всій стільниці?, - а що Ви хотіли за такі гроші? Ви знаєте скільки коштує такий стіл в магазині? І взагалі, - це нормально.
Вчора я запропонував пані Наталії замінити дефектну стільницю на нормальну: я вишлю їх брак їм, а вони мені – нормально зроблену стільницю. Після цього на зв’язок пані Наталія не виходить, на телефонні дзвінки не відповідає.
Я довго вибирав серед безлічі варіантів і пані Наталя приємно вразила файними фото виробів. Але реальність кардинально відрізняється від тої казочки, яку вона продає на ОЛХ.
Очевидно, мені прийдеться продавати стіл с дефектною стільницею та стільці, бо їх колір не влаштовує мене категорично. Продавати з великим дисконтом, тому що брак. Я заплатив за комплект меблів 13’000грн з урахуванням доставки, а втрачу на цьому 4-5 тисяч і купу власного часу.
Я пишу цей відгук для того, щоби люди, які хочуть замовляти меблі у цієї пані, подумали тричі, перш ніж перераховувати їй свої гроші. За красивими фото та гарними словами по телефону насправді стоїть повна, абсолютна незахищеність покупця від такого недобросовісного виробника; ніяких, повторюю, ніяких документів на свої меблі пані Наталя не надає, тобто у випадку браку Ви лишитесь сам на сам зі своєю проблемою. Вам можуть прислати меблі будь-якого кольору, бо пані Наталя «неправильно зрозуміла», або «недобачила на фото» (на трьох фото), а про якість я взагалі мовчу. Я зрозумів, що сколи на кромці стільниці та пухирці від цвяхів на стільниці для цих виробників – звичне діло, а в будь-яких інших дефектах на кшталт білих плям по стільниці вони легко звинуватять покупця. «Я відправляю по сорок столів на тиждень і ніхто не жаліється, лиш Ви тут розказуєте про свій стіл, може ви самі його облили чимось, а наговорюєте на нас», - отаку відповідь може почути кожен покупець. За Ваші гроші Вас облиють помиями и залишать сам на сам зі своєю проблемою. А скільки було з'їджено нервів - про це навіть і казати не варто.
Тому я ще раз прошу тричі подумати, перш ніж купувати меблі у пані Наталі.
P.S. Після цієї епопеї я вже навіть не сподіваюсь на порядність даного виробника меблів і на те, що моє питання з якістю та кольором буде вирішено. Але я з інтересом прочитав би відгук виробника на мій коментар. Може, напишуть хоч тут, бо у Viber - тиша.
Переваги:
Гарні фото на olx.ua
Недоліки:
Абсолютна незахищеність покупця: виробник не надає жодних документів на свої вироби та жодних гарантій їх якості і відповідності замовленим виробам.
Вам можуть приїхати меблі будь-якого кольору і будь-якої якості, але Ви залишитесь сам на сам зі своєю проблемою.
Непорядний виробник меблів, що постачає брак покупцям - Відгуки про ПП Сабадош Наталія Юріївна (меблі)
Телефон: 097-617-49-36, посилання на olx.ua: https://derevjanamebel.olx.ua/uk/
Раніше вже писав короткий відгук, але після повного ігнорування моїх проблем з вини продавця цим самим продавцем, вирішив навести повну хронологію подій від моменту замовлення до поставки бракованого столу і стільців не того кольору.
25.09.2019р – зв’язався з пані Наталією Сабадош для замовлення комплекту стола + стільців. Обговорили всі деталі, я три рази підкреслив, що потрібні меблі кольору «золотий дуб», так як вікна та інші меблі на кухні саме такого кольору, більше того – я декілька разів скидав пані Наталії її ж фото з меблями столи та стільці) того кольору, який потрібен мені і вона підтвердила (по телефону і в Viber), що саме такого кольору будуть меблі (скрін переписки додаю).
По строкам виготовлення вона обіцяла 1 тиждень. Попросила передплату 1'000 гривень, я перерахував гроші ій на карту в цей же день і став очікувати стіл.
15.10.2019р – по-факту я очікував виготовлення столу і стільців майже три тижні, після повідомлення про готовність меблів одразу перерахував решту коштів (9'600грн.) на карту пані Наталії і очікував відправки меблів. Комплект був відправлений 16.10.2019р і їхав до мене майже тиждень.
22.10.2019р – кур’єр Нової Пошти привіз мені додому стіл та стільці у запакованому вигляді. Уявіть моє здивування, коли, відкривши коробки та пакунки для перевірки, я побачив стіл та стільці не того кольору; замовляв «золотий дуб», а приїхав «темний горіх». Я одразу почав телефонувати пані Наталії для з’ясування ситуації, але вона не відповідала. Не маючи змоги затримувати кур’єра, я був вимушений підписати документи, оплатити доставку і відпустити людину (тому що доставка вартувала 2'400грн. і я би просто втратив ці гроші). До самого вечора я телефонував пані Наталії та писав у Viber, але, нажаль, відповідь так і не отримав.
По-перше, мене категорично не влаштовував колір меблів, а, по-друге, що важливіше, стільниця стола приїхала до мене з дефектами, які могли бути зроблені лише на виробництві. Фото додаю.
1. Стільниця вкрита мілкими пухирцями по всій поверхні, наче при лакуванні з неї не прибрали мусор (або лак був с піском), а, подекуди, складається враження що то є кінчики цвяхів, що стирчать зі шпону.
2. На кромці однієї половини стільниці присутні сколи глибиною 1-2мм, шириною декілька сантиметрів. В місцях сколів лак змінює колір і їх видно ще краще.
3. На стільниці присутня велика кількість білих плям молочного кольору, діаметром від кількох міліметрів до 1,5см. Мілких плям багато, наче хтось пройшов по стільниці піскоструєм.
За пані Наталією вдалось зв’язатись пізніше. Відповіді на мої претензії щодо кольору і дефектів по телефону були приблизно такими:
1. Не той колір?, - Ви винуваті самі, треба було краще мені пояснювати, а, взагалі, відправити шматочок зразка потрібного кольору мені для виготовлення меблів. “Але я ж відправляв Вам Ваші ж фото, три рази, - цього недостатньо?”, - ні, недостатньо, на фото не видно колір.
2. Сколи на стільниці?, - Так скільки там цих сколів?, - всього лиш пара міліметрів на пару сантиметрів. А що Ви хотіли за такі гроші? Ви знаєте скільки коштує такий стіл в магазині?, - Дякуйте, що взагалі вислали Вам якісну річ.
3. Безліч білих плям?, - ні, це не дефект виробництва, це Ви самі зробили ці плями, а тепер наговорюєте на нас, ми точно не могли зробити такі дефекти.
4. Пісок та пухирці по всій стільниці?, - а що Ви хотіли за такі гроші? Ви знаєте скільки коштує такий стіл в магазині? І взагалі, - це нормально.
Вчора я запропонував пані Наталії замінити дефектну стільницю на нормальну: я вишлю їх брак їм, а вони мені – нормально зроблену стільницю. Після цього на зв’язок пані Наталія не виходить, на телефонні дзвінки не відповідає.
Я довго вибирав серед безлічі варіантів і пані Наталя приємно вразила файними фото виробів. Але реальність кардинально відрізняється від тої казочки, яку вона продає на ОЛХ.
Очевидно, мені прийдеться продавати стіл с дефектною стільницею та стільці, бо їх колір не влаштовує мене категорично. Продавати з великим дисконтом, тому що брак. Я заплатив за комплект меблів 13’000грн з урахуванням доставки, а втрачу на цьому 4-5 тисяч і купу власного часу.
Я пишу цей відгук для того, щоби люди, які хочуть замовляти меблі у цієї пані, подумали тричі, перш ніж перераховувати їй свої гроші. За красивими фото та гарними словами по телефону насправді стоїть повна, абсолютна незахищеність покупця від такого недобросовісного виробника; ніяких, повторюю, ніяких документів на свої меблі пані Наталя не надає, тобто у випадку браку Ви лишитесь сам на сам зі своєю проблемою. Вам можуть прислати меблі будь-якого кольору, бо пані Наталя «неправильно зрозуміла», або «недобачила на фото» (на трьох фото), а про якість я взагалі мовчу. Я зрозумів, що сколи на кромці стільниці та пухирці від цвяхів на стільниці для цих виробників – звичне діло, а в будь-яких інших дефектах на кшталт білих плям по стільниці вони легко звинуватять покупця. «Я відправляю по сорок столів на тиждень і ніхто не жаліється, лиш Ви тут розказуєте про свій стіл, може ви самі його облили чимось, а наговорюєте на нас», - отаку відповідь може почути кожен покупець. За Ваші гроші Вас облиють помиями и залишать сам на сам зі своєю проблемою. А скільки було з'їджено нервів - про це навіть і казати не варто.
Тому я ще раз прошу тричі подумати, перш ніж купувати меблі у пані Наталі.
P.S. Після цієї епопеї я вже навіть не сподіваюсь на порядність даного виробника меблів і на те, що моє питання з якістю та кольором буде вирішено. Але я з інтересом прочитав би відгук виробника на мій коментар. Може, напишуть хоч тут, бо у Viber - тиша.
відгук
Коментарі до відгуку