Дуже не хотілось писати відгук стосовно ресторану « Хазар Ленкорань» в такому контексті, так як не одноразово святкували і свої свята і були в якості гостей, ну мої емоції пересилили і вирішила розповісти свою ситуацію: ресторан замовила іще в середині січня по телефону, на 29 лютого, ну все ніяк не знаходили часу щоб завезти завдаток, ( завдаток вони беруть просто символічний 500 гривен) і зовсім не переживала так, як знала, що якщо прийдуть інші люди замовляти у вибраному мною місці, то мені повинні були зателефонувати, я собі спокійно ні про що не думаючи телефоную 23.02, так як мені до цього часу ніхто не звонив. Я звоню щоб запитати коли приїздити зробити замовлення, а мені відповідають в цьому місці не ви, а інші люди вони іще 8.02 зробили передоплату, у мене просто шок!!! Питаю чому не зателефонували, відповідь просто ошарашила: « ви трубку не взяли», хоча мені ніхто не телефонував, це я знаю точно, як так можна підводити людей, а даже припустимо якщо телефонували і не взяли трубку, то можна наплювати на людей і так підвести,чи можна було іще раз набрати і почути відповідь. у власників тільки гроші рулять ніякої людяності так як у компанії яка замовила мені сказали 20 людей а у нас 12, то нас можна і посередині залу примткнути! Вибачте ну так не поступають як вчинили Ви!!!! Більше в цей заклад ні ногою і всім буду розповідати!!!! Яке відношення, тим паче до постійних клієнтів))) Дуже прикро.....
Нелюдський вчинок!!!! - Відгуки про Ресторан Хазар Ленкорань
відгук
Коментарі до відгуку