люди хто зі мною згідний що ніяких технічних робіт немає і вони просто напросто не хочуть вивиодити кошти гравцям в мене знайомі можуть спокійно заходити і виводити кошти але в мене в якого на рахунку більше пів мільйона гривень немає ніяких пояснень що робиться в кого є докази про те що вони просто заморозили ваші фінанси то можемо зробити апеляцію в суд який ми в любому випадку виграємо і більше не будемо мати справи з цією конторою 2 згодні
Космолот банкрот,рахунки арештовани и Зара минимальна ставка в нему 800гр так вони хочуть видбити те,Шо в них забрала податкова и т.д Иди до суду я забрав 800штук и Ше 300 моральном шкоди
Розуміємо, що дана ситуація викликала невдоволення.
Наша служба підтримки, неодноразово, приймала від Вас, запити на зʼясування обставин блокування вашого акаунту. Акаунт з усіма наданими Вами даними було детально перевірено.
В ході аналізу Ваших запитів та при неодноразовій комунікації з Вами, ми виявили порушення правил організатора азартних ігор, які вказані на офіційному сайті https://cosmolot.ua/organizer, а саме пункти 3.1 та 3.9.3. Продублюємо правила для ознайомлення:
3.1
"Користуватися послугами Компанії можуть та мають право виключно фізичні особи-громадяни України, які досягли 21-річного віку та відповідають вимогам, встановленим п. 3.7-3.8. Правил. Особам, які не досягли 21-річного віку («Недопустимий вік») або не відповідають зазначеним вище критеріям, укладати Договір з Компанією заборонено."
3.9.3
“При відмові (ухиленні) Гравця від проходження процедури верифікації, наданні чужих, підроблених (відредагованих за допомогою різних програм і графічних редакторів) документів, ненадання всіх необхідних документів на запит Компанії, здійснення інших дій, які направлені на маніпулювання з особистими документами;”
Це і стало причиною блокування вашого доступу до сайту. Всі Ваші звернення та перевірки акаунту зафіксовано.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, звертайтесь в онлайн чат або на пошту нашої підтримки [email protected].
я вам не одноразово повідомляв що всі докази того що акаунт мій я можу предявити від паспорту до даних картки ніяких порушень з моєї сторони не було тому чекаю від вас відповіді в іншому випадку я подаю заяву в суд і ви його програєте
Люди прокиньтесь космолот нас обманює - Відгуки про Cosmolot - офіційне ліцензійне онлайн казино України
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Розуміємо, що дана ситуація викликала невдоволення.
Наша служба підтримки, неодноразово, приймала від Вас, запити на зʼясування обставин блокування вашого акаунту. Акаунт з усіма наданими Вами даними було детально перевірено.
В ході аналізу Ваших запитів та при неодноразовій комунікації з Вами, ми виявили порушення правил організатора азартних ігор, які вказані на офіційному сайті https://cosmolot.ua/organizer, а саме пункти 3.1 та 3.9.3. Продублюємо правила для ознайомлення:
3.1
"Користуватися послугами Компанії можуть та мають право виключно фізичні особи-громадяни України, які досягли 21-річного віку та відповідають вимогам, встановленим п. 3.7-3.8. Правил. Особам, які не досягли 21-річного віку («Недопустимий вік») або не відповідають зазначеним вище критеріям, укладати Договір з Компанією заборонено."
3.9.3
“При відмові (ухиленні) Гравця від проходження процедури верифікації, наданні чужих, підроблених (відредагованих за допомогою різних програм і графічних редакторів) документів, ненадання всіх необхідних документів на запит Компанії, здійснення інших дій, які направлені на маніпулювання з особистими документами;”
Це і стало причиною блокування вашого доступу до сайту. Всі Ваші звернення та перевірки акаунту зафіксовано.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, звертайтесь в онлайн чат або на пошту нашої підтримки [email protected].