Буквально месяц назад выграл на космолоте 1 милион гривен который у меня благоболучно забрали без причин заблокировали акаунт с причиной того что акаунт был зарегестрирован на другу особь хоть были все доказательства что акаунт мой все общения с операторами письма прикреплю так же выграш как доказательство того что он был не играйте ребят вас просто кинут на деньгр 2 згодні
Ми розуміємо, що дана ситуація є неприємною. Ми завжди залишаємось чесними та відкритими перед нашими клієнтами і ведемо нашу діяльність згідно всіх правил чинного законодавства.
У Вашому випадку, менеджери компанії вже провели перевірку та мали контакт з власником акаунту. В ході спілкування було визначено, що по даному користувачу було виявлено порушення правил, а саме недосягнення віку у 21 рік, що було підтверджено у телефонному дзвінку самим користувачем, який не мав жодної уяви про свою причетність до цього акаунту і до виду діяльності.
Наголошуємо, що зі всіма причинами блокування можна ознайомитись у відкритому джерелі за ось цим посиланням - https://cosmolot.ua/organizer.
Якщо Ви вважаєте, що виникла помилка, просимо звернутись на пошту нашої підтримки [email protected], розписати у всіх деталях причину Вашого звернення і ми повторно розглянемо цю ситуацію. У випадку повторного фіксування порушення - аккаунт розблоковано не буде.
Вітаємо! Розуміємо, що дана ситуація викликала невдоволення.
Наша служба підтримки, неодноразово, приймала від Вас, запити на зʼясування обставин блокування вашого акаунту. Акаунт з усіма наданими Вами даними було детально перевірено.
В ході аналізу Ваших запитів ми виявили порушення правил організатора азартних ігор, які вказані на офіційному сайті https://cosmolot.ua/organizer, а саме пункти 3.1 та 3.9.3. Продублюємо правила для ознайомлення:
3.1
"Користуватися послугами Компанії можуть та мають право виключно фізичні особи-громадяни України, які досягли 21-річного віку та відповідають вимогам, встановленим п. 3.7-3.8. Правил. Особам, які не досягли 21-річного віку («Недопустимий вік») або не відповідають зазначеним вище критеріям, укладати Договір з Компанією заборонено."
3.9.3
“При відмові (ухиленні) Гравця від проходження процедури верифікації, наданні чужих, підроблених (відредагованих за допомогою різних програм і графічних редакторів) документів, ненадання всіх необхідних документів на запит Компанії, здійснення інших дій, які направлені на маніпулювання з особистими документами;”
Це і стало причиною блокування вашого доступу до сайту.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, звертайтесь в онлайн чат або на пошту нашої підтримки [email protected].
Я как пользователь не нарушила ни одного с этих пунктов поэтому я хочу чтобы вы со мной связались и я надала вам всю информацию которую вы запросите иначе вы просто кидаете людей на деньги
Вам надавалась вся документация что акаунт был зарегестрирован лично на меня хоть по видео чату мне можете набрать я ничего не скрываю в любом случае я хочу просто сказать что я ни одного с этих пунктов как игрок не нарушил так что жду от вам объяснений с моей стороны могу передать вам лубую информацию которую вы запросите
Думаю никак потому что они даже связаться со мной не хотят чтобы я повторно прошла верификацию и надала все документы которые им нужны как они мне тут ответили и написали пункты ихних правил ни один не был нарушен
Космолот кидает на деньги - Відгуки про Cosmolot - офіційне ліцензійне онлайн казино України
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Ми розуміємо, що дана ситуація є неприємною. Ми завжди залишаємось чесними та відкритими перед нашими клієнтами і ведемо нашу діяльність згідно всіх правил чинного законодавства.
У Вашому випадку, менеджери компанії вже провели перевірку та мали контакт з власником акаунту. В ході спілкування було визначено, що по даному користувачу було виявлено порушення правил, а саме недосягнення віку у 21 рік, що було підтверджено у телефонному дзвінку самим користувачем, який не мав жодної уяви про свою причетність до цього акаунту і до виду діяльності.
Наголошуємо, що зі всіма причинами блокування можна ознайомитись у відкритому джерелі за ось цим посиланням - https://cosmolot.ua/organizer.
Якщо Ви вважаєте, що виникла помилка, просимо звернутись на пошту нашої підтримки [email protected], розписати у всіх деталях причину Вашого звернення і ми повторно розглянемо цю ситуацію. У випадку повторного фіксування порушення - аккаунт розблоковано не буде.
Бажаємо гарного та мирного дня!
Наша служба підтримки, неодноразово, приймала від Вас, запити на зʼясування обставин блокування вашого акаунту. Акаунт з усіма наданими Вами даними було детально перевірено.
В ході аналізу Ваших запитів ми виявили порушення правил організатора азартних ігор, які вказані на офіційному сайті https://cosmolot.ua/organizer, а саме пункти 3.1 та 3.9.3. Продублюємо правила для ознайомлення:
3.1
"Користуватися послугами Компанії можуть та мають право виключно фізичні особи-громадяни України, які досягли 21-річного віку та відповідають вимогам, встановленим п. 3.7-3.8. Правил. Особам, які не досягли 21-річного віку («Недопустимий вік») або не відповідають зазначеним вище критеріям, укладати Договір з Компанією заборонено."
3.9.3
“При відмові (ухиленні) Гравця від проходження процедури верифікації, наданні чужих, підроблених (відредагованих за допомогою різних програм і графічних редакторів) документів, ненадання всіх необхідних документів на запит Компанії, здійснення інших дій, які направлені на маніпулювання з особистими документами;”
Це і стало причиною блокування вашого доступу до сайту.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, звертайтесь в онлайн чат або на пошту нашої підтримки [email protected].
Жду связи с вами или будем решать по другому