Олександр Відгук додано 6 лютого, 2024 год18 переглядів
Вчора отримав від них замовлення 3 комплекти постільної білизни. Дуже жалкую що з ними зв'язався, якість це жах, який там сатин... В мене дитина чутлива до штучного матеріалу, хотів зробити їй подарунок. На вигляд, дотик та візуальний огляд матеріал виглядаю як пластик, тоненьке скляне нерівне, розміри не співпадають. Бажання оглядати інші 2 комплекти пропало як і настрій. Як ловко обставили по телефону, останні комплект, якщо хочете більшу щільність тканини то доплатить 90 гривень за комплект, але на запитання чи останній він, відповіли так більше немає, але якщо доплатити то зявилося. Це зараз коли війна, так тяжко заробляти, люди повинні допомогати один одному. Це ганьба, як можна підтримувати вітчизняних виробників, коли йде тупий обман своїх громадян. Я так жалкую що не взяв дружину у відділення Нової пошти щоб оглянула як жінка, вона одразу сказала б мені не брати цю гидоту. Зв'язатися не можливо, залишаю контакти - ніхто навіть не намагався зв'язатися. Якщо б була нормальна фірма, то виправили сітуацію і я би змінив свою оцінку, а так нехай, за все є відповідальність. Люди ніколи не зв'язуйтеся з ТМ Нарнія це жахлива контора , яка заманює акціями та обманює людей через соцмережі, бо їхні вироби це жахлива синтетика, навіть не коштує тих грошей.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
УВАГА РОЗВОДНЯК!!! ОБЕРЕЖНО ШАХРАЇ!! - Відгуки про ТМ NARNIA
ТТН №20450862786658
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA