Я ще такого сервісу і обману не бачила😡. Ділюся своїм неприємним враженням про інтернет магазин NARNIA (ТМ «Нарнія») постільної білизни. Щоб ви були обачними і ніколи НЕ замовляли!!!!!
Передісторія: 27 січня 2023 я оформила замовлення, мені о 16:57 зателефонували ось з цього номера +380 (67) 461 05 60 (чому додаю мобільний номер? Ви далі зрозумієте) узгодили замовлення. 29 січня 2023 року не зрозуміло від кого, якогось bestsell «не розумію тільки в якому місці» приходить повідомлення що моє замовлення відправлено та номер ттн. 30 січня 2023 року о 15:22 мені зателефонував працівник і сказав що моя посилка вже на пошті. На наступний день я пішла забрати постільну білизну яку замовляла аж цілиш 4 комплекта, на НП здається все норм, але коли прийшла додому розкрила декілька комплектів зразу побачила що якість тканини не відповідає заявленій інфорсації на сайті, но і то не саме гірше…вкинула я один комплект прати купа торчащих ниток, не зрозуміло які ворсинки, дістаю з пральної машинки постіль, розвішую постіль і помічаю ДИРКУ, то мене взагалі добило(
Телефоную 01-02 лютого 2023 на ось цей номер +380 (67) 461 05 60, а в слухавці пі-пі-пі, думаю ок, а номер який зазначено в накладній НП на ФОП Іванова Олександра Павловича +380 (50) 029 11 95 взагалі не обслуговується, шукаю їхній сайт, беру номер заявлений на сайті +380 (50) 029 11 95 і тут беруть слухавку, все пояснюю, розповідаю, а мене запевняють що в них тільки один номер і то який зазначено на сайті (в Getcontact можете перевірити) що мене ніхто не блокував і тд, і що мені не можуть зробити заміну або повернення так як я вже 2 комплекти попрала (тут згідна), а два ще лижать і не знаю що з ними робити кому ними дати по обличчю, аще так тяжко видавили з себе ми можемо вам компенсувати 100 грн за дирку в постілі, ну це треш, недовіряйтеі ні в якому разі не замовляйте!!! Фото прикріплюю
Дуже жаль, що у вас виникла негативна думка про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ФІО, дату замовлення, номер ттн, що або що може ідентифікувати вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Упевнений ми знаходимо спільне рішення складної ситуації.
Шарлатанство - Відгуки про ТМ NARNIA
Передісторія:
27 січня 2023 я оформила замовлення, мені о 16:57 зателефонували ось з цього номера +380 (67) 461 05 60 (чому додаю мобільний номер? Ви далі зрозумієте) узгодили замовлення.
29 січня 2023 року не зрозуміло від кого, якогось bestsell «не розумію тільки в якому місці» приходить повідомлення що моє замовлення відправлено та номер ттн.
30 січня 2023 року о 15:22 мені зателефонував працівник і сказав що моя посилка вже на пошті. На наступний день я пішла забрати постільну білизну яку замовляла аж цілиш 4 комплекта, на НП здається все норм, але коли прийшла додому розкрила декілька комплектів зразу побачила що якість тканини не відповідає заявленій інфорсації на сайті, но і то не саме гірше…вкинула я один комплект прати купа торчащих ниток, не зрозуміло які ворсинки, дістаю з пральної машинки постіль, розвішую постіль і помічаю ДИРКУ, то мене взагалі добило(
Телефоную 01-02 лютого 2023 на ось цей номер +380 (67) 461 05 60, а в слухавці пі-пі-пі, думаю ок, а номер який зазначено в накладній НП на ФОП Іванова Олександра Павловича
+380 (50) 029 11 95 взагалі не обслуговується, шукаю їхній сайт, беру номер заявлений на сайті +380 (50) 029 11 95 і тут беруть слухавку, все пояснюю, розповідаю, а мене запевняють що в них тільки один номер і то який зазначено на сайті (в Getcontact можете перевірити) що мене ніхто не блокував і тд, і що мені не можуть зробити заміну або повернення так як я вже 2 комплекти попрала (тут згідна), а два ще лижать і не знаю що з ними робити кому ними дати по обличчю, аще так тяжко видавили з себе ми можемо вам компенсувати 100 грн за дирку в постілі, ну це треш, недовіряйтеі ні в якому разі не замовляйте!!! Фото прикріплюю
відгук
Коментарі до відгуку
Дякую за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Дуже жаль, що у вас виникла негативна думка про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ФІО, дату замовлення, номер ттн, що або що може ідентифікувати вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Упевнений ми знаходимо спільне рішення складної ситуації.
С повагою, Антон!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA