Анна Відгук додано 5 листопада, 2022 год112 переглядів
Замовила 1 комплект собі і 4 родичам яким я порекомендувала !! Спочатку сказали відправити 200 грн , томущо відправка наложеним платежем ! Потім вони шукали цей платіж з тиждень, по типу що він їм не надійшов. Все ж таки відправили .. звичайно на НП ти не розгорнеш повністю постільне і не зробиш висновки ! На це і розраховують ! Вдома, перед тим як прати , розгорнула і щось мені здалося що постіль меньша ніж євро стандарт! ( при цьому вони на упаковці зазначають розміри які повинні бути ) Звичайно я все переміряла ! На простирадлі і півдковдрі -15 /- 20 см !!!😡 Менежжер по телефону сказала типу це мабуть брак виробництва ! Потім я переміряла всі комплекти і та ж сама історія ! Вони навіть не стали говорити щоб обміняти комплекти на нормальні! Відправила я їм ці горе комплекти ( вони ще й криво пошиті ) і тут знову проблема , тиждень я дзвонила запитувала коли буде повернення коштів ! Жах ! Як не соромно в такий час нагло обманювати українців !????? Соромно за таких виробників ! 1 згоден 1 не згоден
Дуже жаль, що у вас виникла негативна думка про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ФІО, дату замовлення, номер ттн, що або що може ідентифікувати вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Упевнений ми знаходимо спільне рішення складної ситуації.
Жахливо ! Шкода що український виробник обманює українців ! - Відгуки про ТМ NARNIA
Вони навіть не стали говорити щоб обміняти комплекти на нормальні!
Відправила я їм ці горе комплекти ( вони ще й криво пошиті ) і тут знову проблема , тиждень я дзвонила запитувала коли буде повернення коштів ! Жах ! Як не соромно в такий час нагло обманювати українців !????? Соромно за таких виробників !
1 згоден 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Спасибі за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Дуже жаль, що у вас виникла негативна думка про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ФІО, дату замовлення, номер ттн, що або що може ідентифікувати вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Упевнений ми знаходимо спільне рішення складної ситуації.
С уважением, Антон!
Менеджер по роботі з клієнтами, Narnia