25.03.2025 Звернулася для діагностики та ремонту холодильної камери Whirlpool (модель ARG 18081) придбаної у 2020 році в сервис https://whirlpool-service.com.ua . Фактично техніка після покупки використовувалася лише 2 роки - і я очікувала професійного сервісу. Але те, з чим я зіткнулася — це справжній шахрайський "розвід" на гроші!
Після передоплати за діагностику та транспортування (1300 грн) не видали жодного фіскального чека чи квитанції. Після діагностики озвучили абсурдно завищену вартість ремонту (21400 грн) без жодних пояснень причин несправності Після моєї відмови повернули техніку в пошкодженому стані (вм’ятини, подряпини, відламана напрямна). Це — зневага до майна клієнта!
Логісти просто вивантажили холодильник зі словами: «Нам таке дали, звертайтесь до диспетчера, ми лише перевізники» — і поїхали. Жодної відповідальності, жодних вибачень.
На даний момент сервісний центр ігнорує дзвінки та не виходить на зв’язок, імовірно з метою уникнення відповідальності та уникнення споживчих претензій.
Це не сервіс - це развод на кошти. Я вже готую офіційні скарги до Держпродспоживслужби, ДПС та інших контролюючих органів. Якщо ситуація не вирішиться — звернуся до суду та вимагатиму повної компенсації за завдану шкоду.
Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ мати справу з цим так званим сервісом. Уникайте будь-якої співпраці — бережіть свої гроші, техніку і нерви!
Переваги:
немає жодного
Недоліки:
-Повернення техніки в пошкодженому стані.
-Ігнорування дзвінків та ухилення від відповідальності.
-Відсутність комунікації та підтримки клієнтів.
-Завищена вартість ремонту без пояснень причин несправності.
Сервисній центр https://whirlpool-service.com.ua - ПОЗОР ! - Відгуки про Техніка Whirlpool
Після передоплати за діагностику та транспортування (1300 грн) не видали жодного фіскального чека чи квитанції. Після діагностики озвучили абсурдно
завищену вартість ремонту (21400 грн) без жодних пояснень причин несправності Після моєї відмови повернули техніку в пошкодженому стані (вм’ятини, подряпини, відламана напрямна). Це — зневага до майна клієнта!
Логісти просто вивантажили холодильник зі словами: «Нам таке дали, звертайтесь до диспетчера, ми лише перевізники» — і поїхали. Жодної відповідальності, жодних вибачень.
На даний момент сервісний центр ігнорує дзвінки та не виходить на зв’язок, імовірно з метою уникнення відповідальності та уникнення споживчих претензій.
Це не сервіс - це развод на кошти.
Я вже готую офіційні скарги до Держпродспоживслужби, ДПС та інших контролюючих органів.
Якщо ситуація не вирішиться — звернуся до суду та вимагатиму повної компенсації за завдану шкоду.
Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ мати справу з цим так званим сервісом. Уникайте будь-якої співпраці — бережіть свої гроші, техніку і нерви!
відгук
Коментарі до відгуку