Мабуть брешуть, що «63% опитаних споживачів обрали Pepsi». Мають на увазі серед напоїв на кшталт «кола». А тільки тримають у таємниці усіх конкурсантів! (Може, там були відверто несмачні напої, та перемога Пепсі була автоматичною!). Процедура непрозора! Вважаю, що ці маркетологи можуть «намалювати» будь-який відсоток заради власного збагачення. Не дарма відсоток більший за половину. Люди, дивлячись на рекламу та Пепсі - 63% відсотки автоматично хочуть належати до більшості та придбати Пепсі, не перевіривши об'єктивності конкурсу. До того ж, виходячи з рекламної інформації, якщо більшість обирає Пепсі, то меншість обирає Кока Колу. З цим важко погодитись, до того ж Пепсі «прибирає» з першого місця прямого конкурента. Недобросовісно! Головне, що «голосування» НЕОБ'ЄКТИВНЕ! Це маніпуляція громадською свідомістю!!!
Мабуть, брехня - Відгуки про Напиток безалкогольный ТМ Pepsi
А тільки тримають у таємниці усіх конкурсантів! (Може, там були відверто несмачні напої, та перемога Пепсі була автоматичною!). Процедура непрозора!
Вважаю, що ці маркетологи можуть «намалювати» будь-який відсоток заради власного збагачення.
Не дарма відсоток більший за половину. Люди, дивлячись на рекламу та Пепсі - 63% відсотки автоматично хочуть належати до більшості та придбати Пепсі, не перевіривши об'єктивності конкурсу. До того ж, виходячи з рекламної інформації, якщо більшість обирає Пепсі, то меншість обирає Кока Колу. З цим важко погодитись, до того ж Пепсі «прибирає» з першого місця прямого конкурента.
Недобросовісно! Головне, що «голосування» НЕОБ'ЄКТИВНЕ!
Це маніпуляція громадською свідомістю!!!
відгук
Коментарі до відгуку