Хочу поділитися неприємним досвідом, який стався зі мною в закладі громадського харчування «Молоко від фермера» на Спаській 5.
Я придбала кекс і зайшла до туалету. Пробула там близько 15 хвилин, бо саме користувалась послугами цього закладу. Але несподівано продавець-консультант без жодного попередження відкрила двері вбиральні ключем і почала кричати, що черга і скільки можна там перебувати.
Це є грубим порушенням моєї приватності і елементарних норм поваги до клієнта!
До того ж, в туалеті не було ні мила, ні рушників, ні туалетного паперу — це абсолютно неприпустимо для закладу, який працює з клієнтами.
Вважаю, що клієнти мають право на гідний сервіс і повагу, а персонал — поводитись коректно і професійно. Ніхто з персоналу навіть не перепросив за неприпустиму поведінку одного з працівників, бо відкривати двері до вбиральні без дозволу, знаючи, що там перебуває клієнт - дуже погано характеризує цей заклад.
Сподіваюсь, керівництво закладу зверне увагу на цю ситуацію та покращить умови для відвідувачів, адже така поведінка працівників дуже псує початок дня.
"Молоко від фермера" - фуд-бренд натуральних продуктів власного виробництва і роздрібна мережа, яка на даний момент об'єднує понад 70-ти магазинів. В асортименті є все - від цільного молока і кисломолочних продуктів до м'ясних виробів і фермерських сирів. У магазинах мережі представлені різні ласощі, круасани, випічку і широкий вибір десертів, в... детальніше
Порушують право на приватність - Відгуки про Молоко від фермера
Я придбала кекс і зайшла до туалету. Пробула там близько 15 хвилин, бо саме користувалась послугами цього закладу. Але несподівано продавець-консультант без жодного попередження відкрила двері вбиральні ключем і почала кричати, що черга і скільки можна там перебувати.
Це є грубим порушенням моєї приватності і елементарних норм поваги до клієнта!
До того ж, в туалеті не було ні мила, ні рушників, ні туалетного паперу — це абсолютно неприпустимо для закладу, який працює з клієнтами.
Вважаю, що клієнти мають право на гідний сервіс і повагу, а персонал — поводитись коректно і професійно.
Ніхто з персоналу навіть не перепросив за неприпустиму поведінку одного з працівників, бо відкривати двері до вбиральні без дозволу, знаючи, що там перебуває клієнт - дуже погано характеризує цей заклад.
Сподіваюсь, керівництво закладу зверне увагу на цю ситуацію та покращить умови для відвідувачів, адже така поведінка працівників дуже псує початок дня.
відгук
Коментарі до відгуку