Замовляли стрічку мідну. Довго відправляли (3-4 дні після оплати). Дзвонила з питанням коли відправлять товар? Менеджер кормила обіцянками уточнити на складі та повідомити, але так і не повідомляла. Потім на мої дзвінки менеджер перестав брати трубку . В подальшому інший менеджер приділив мені 5 хв. обговорив та повідомив про терміни відвантаження. Отримали стрічку, ура!!! Але при розпакуванні цілої не пошкодженої упаковки (гофрований ящик) виявили, що лист геть має не товарний вид🫣. Враження що той лист по асфальту скатували для відправки. Відправила відео менеджеру на не товарний вид. На що була відповідь: «при заборі вантажу з НП, потрібно було перевірити і якщо вантаж пошкоджений, то не забирати його, такий його стан, стрічка могла отримати при перевезенні, для цього я кожен вантаж страхую». (Відповідь потужна 💪). Я повідомила, що Упаковка була ціла без пошкоджень. Це не транспортування. Характер пошкоджень показує, що ці пошкодження були до упакування.( На жаль немає можливості додати відео). Відповідь склада: «даний матеріал, відвантажився неушкодженим, Ви маєте розуміти, що даний матеріал є тонким, я не можу відповідати за те як його перевозили, чи кидали, упаковка неушкоджена, бо пакування поверхнево покриває вантаж, але те, що всередині , могло пошкодитись».🫠🫠🫠
Після цього я зрозуміла, що не буду звертатися до даної компанії. Компанія можливо і надійна, але з такими співробітниками репутація храмає (від менеджера до складу).
Не товарний вид - Відгуки про Металобаза Амбар
Отримали стрічку, ура!!! Але при розпакуванні цілої не пошкодженої упаковки (гофрований ящик) виявили, що лист геть має не товарний вид🫣. Враження що той лист по асфальту скатували для відправки. Відправила відео менеджеру на не товарний вид. На що була відповідь:
«при заборі вантажу з НП, потрібно було перевірити і якщо вантаж пошкоджений, то не забирати його, такий його стан, стрічка могла отримати при перевезенні, для цього я кожен вантаж страхую». (Відповідь потужна 💪).
Я повідомила, що Упаковка була ціла без пошкоджень. Це не транспортування. Характер пошкоджень показує, що ці пошкодження були до упакування.( На жаль немає можливості додати відео).
Відповідь склада:
«даний матеріал, відвантажився неушкодженим, Ви маєте розуміти, що даний матеріал є тонким, я не можу відповідати за те як його перевозили, чи кидали, упаковка неушкоджена, бо пакування поверхнево покриває вантаж, але те, що всередині , могло пошкодитись».🫠🫠🫠
Після цього я зрозуміла, що не буду звертатися до даної компанії. Компанія можливо і надійна, але з такими співробітниками репутація храмає (від менеджера до складу).
відгук
Коментарі до відгуку