Медіа Група Локомотив (Locomotive Media Group)
У нас бутиковий підхід. Кожен клієнт на вагу золота, якого ми холім, плекаємо і любимо, як єврейська мама свого єдиного сина :)
Ми маленька компанія, яка працює з великими проектами в e-commerce. Левова частка наших клієнтів є топовою гравцями на своїх ринках. Спочатку вони працювали з відомими і розкрученими компаніями,...
детальніше Розкрутка та просування сайтів Розкрутка та просування сайтів
Адаптація в "компанії" мій досвід - Відгуки про Медіа Група Локомотив (Locomotive Media Group)
Отже, почалось все з телефонного дзвінка HR, яка досить гарно розповідає, яка в них крута компанія, умови роботи, керівництво і т. д. (з плюсів — досить непогано орієнтується в тому, як працює ВП, що далеко не кожен рекрутер/HR нормально знає). Але не наголошує, що адаптація зроблена таким чином, що з неї ДВІЧІ можна злетіти, хоча я декілька разів повторював, що звільняюсь з попередньої компанії, щоб перейти до них. Але ок, рухаємось далі.
Сама адаптація проходить приблизно два тижні. Проводить її керівник відділу, на позиції КВП працює не так давно. Мене одразу здивувало, що сейлз-відділ не користується багатьма інструментами, які значно полегшують життя менеджерам, але подумав що напевно в них просто все по іншому, окей. На початку здавалося все досить непогано: базове ввідне інфо, внутрішнє навчання від компанії, знайомство з командою і тд.
Поки ми не дійшли до першого практичного завдання: домовитись з Х-кількістю лідів з бази про зум-зустріч з діючими менеджерами. Дедлайн — два дні на виконання. Ліди, щоб було розуміння, наполовину мертві, мягко кажучи. Ну гаразд, подумав я, хочуть мене перевірити — звична практика в продажах. Але є одне «НО»: керівник чомусь вирішив не сказати, або ж вважав недоцільним, забув…що якщо не вийде рівно в дедлайн це зробити, то ми прощаємось. Сказав він це вже під час нашого мітингу ввечері першого дня, а часу на виконання залишилося приблизно до наступного дня до 14:30. І на той момент у мене було закрито 30% з поставленого завдання... Для мене це був перший червоний прапорець, адже напряму відображає халатність, вміння менеджети і відношення КВП до менеджера. Наступного дня працюючи нон-стопом з самого ранку і лише з великим везінням встиг до дедлайну виконати даний квест.
Наступне і останнє тестове завдання — підготуватись і провести сценку «клієнт-менеджер», який продає одну з послуг. На підготовку було кілька днів, цього було достатньо. Проблема не в часі, а в самому інфо, яке мені дали: його було недостатньо, звісно як я вже потім це зрозумів, тому що одразу ти цього не зрозумієш ніяк в процесі. Я підготувався як міг по отриманому матеріалу, настав день Х, вийшли в міт. КВП грав роль «клієнта» — наглого, в більшості мовчазного, з різкими випадами де-не-де. Це також звична практика в продажах такий типаж “клієнта”, допоки не почалися запитання, які не могли виникнути у звичайного клієнта, який навіть трішки більше ніж поверхнево розбирається в продукті. В наданому матеріалі для підготовки до цього тесту ЖОДНОЇ схожої ситуації "клієнт-менеджер" не було. Так, можливо в навчанні це згадувалося що він запитував точково, але неможливо запам’ятати все ідеально під час адаптації, тільки з практикою і помилками, як і всюди. На щось я відповів, на щось ні. Оцінив він мою підготовку на 6–7 балів, дав ще одну спробу наступного дня і простіший сайт. Порекомендував звернутись до колег за допомогою, якщо щось не буду знати. Ну все, подумав я, точно здам з другого разу.
Я ще раз все прогнав спочатку сам, після звернувся до колеги за допомогою, додатково написав ще іншому керівнику напрямку, отримав фідбек і підготувався кінцево. Наступного дня, за 2 хвилини до міту, оновлюю сайт, який мав розбирати, а там — технічні роботи…Хоча до цього все працювало справно. Сказати, що я випав, — це нічого не сказати. Виходимо в міт, пояснюю все керівнику, він бачить це також… і приймає рішення на ходу дати мені інший схожий сайт. Звісно ж я не готовий, адже готувався не до цього. Керівник аргументує: «Таке може статись і з реальним клієнтом». Ну ок. Але і в цій ситуації що склалась він вирішує ще й додатково завалювати мене точковими запитаннями, по яким ми до цього максимум 1–2 рази просто проходились коротко, і то не по всім. Десь я викручувався, але на одному моменті сильно затупив, і «клієнт» схарюється та говорить: «Я не маю часу на це, до побачення» — і виходить з міту…
За кілька хвилин ми ще раз вийшли в міт для обговорення. Звісно ж, керівнику не цікаво, що злетів сайт, до якого я готувався. Єдині його аргументи — що такий форс-мажор може статись із реальним клієнтом, що інші менеджери йому це з першого разу здали, і що я просто дуже неуважний. Далі він сказав, що моя адаптація на цьому завершена... Я просто випав в осадок. Жодні прохання чи аргументи що я готувався до іншого сайту, що я розумію що з реальним клієнтом таке також може трапитись, але це блін всього лиш мій другий тестовий міт камон, що ти на попередньому тесті не погано мене оцінив і що не все так критично (бо логічно, що інакше я б не дійшов до останнього етапу), його не цікавили. Він лише дивився на мене як на дурачка, усміхався і відповідав: «Ну так, так, я це розумію, ну так, так, таке буває». Я зрозумів, що продовжувати діалог немає сенсу, і на цьому ми попрощались.
Далі я написав HR, пояснив ситуацію, уточнив, чому вона мені не наголосила, що з адаптації можна злетіти двічі. Але, звісно ж, HR, яка на початку здалась дуже привітною, показала і іншу сторону. Почала виправдовуватись, що «між словом» попереджала (чесно, не пригадую цього, але можливо, тільки точно не наголошувала на тому, що двічі можна злетіти). "Компетентність" КВП звісно також виправдовувала. А останнє, що відповіла: «Я вас почула. Але давайте визначимося: ви даєте фідбек про можливі помилки компанії чи ви все ж просите третій, п’ятнадцятий шанс?» Це перший раз за роки, що я працюю в продажах, щоб HR так відповіла.
Так, компанія мені виплатила гроші за час, який я затратив на адаптацію. Якщо це можна назвати грошима — бо це копійки. І залишився я без роботи бонусом. А роботу зараз знайти надзвичайно важко. Затратити два тижні часу на людину, довести її до фіналу й через таку дурницю відмовити в співпраці, щоб потім ще й виплатити компенсацію — Л-логіка! КВП у вас звісно сильний, створює profit для компанії.
Окремо хочу звернутись до власників компанії: не завжди найкращий сейлз буде крутим КВП. І зазвичай ніхто не ставить найкращого сейлза на позицію КВП. Робота ліпшого сейлза в відділі — продавати. А КВП — це в першу чергу стратег, аналітик, team player, людина, яка вміє менеджити процеси в команді і саму команду.
Всім успіхів у пошуку справжньої компанії.
відгук
Коментарі до відгуку