Всім привіт! Хотів би поділитись своїм досвідом знайомства з клінікою Мед-Део на Академмістечку. Забігаючи наперед обмовлюсь, що візит мій виявився досить нетиповим)
Все починалось як завжди - є проблема - шукаю рішення. Знайшов клініку в інтернеті, лишив заявку в суботу зранку, мене набрав менеджер, я йому пояснив, що мені потрібна консультація і стоматолога і ортодонта, менеджер відповів, що ок, але обох в один день не вийде, так як світ не ідеальний ну і т.д...) Як це зазвичай прийнято - уточнили чи я перший раз в клініці, я підтвердив що перший, попросили назвати ім'я і прізвище - ну.. як ж ти їм відмовиш) Домовились, що до стоматолога іду сьогодні, себто в цей же день, а до ортодонта записали мене через три дні. На цьому все, я ОКнув, менеджер також не обтяжував себе зайвими уточненнями - класика)
Приходжу до стоматолога - все розказав, все показав, одразу ж зробив знімок, порахував прайс - все на висоті загалом. На виході попросили розплатитись за знімок, консультація безкоштовна - ну звісно ж, без питань. Я радий-довольний вже підраховував в скільки ж мені "обійдуться зуби": так як по стоматології вже знав точну суму, а у ортодонта тоді ще не був - прикидав на око, виходячи з прайсів на сайті і власних домислів. Минуло 3 дні і ось я уже в ортодонта - з ним консультація пройшла взагалі в режимі експрес - буквально через хвилини 2-3, тримаючи в руках візитку лікаря, я впевнено збирався на вихід, як раптом... мені озвучили прайс за консультацію) Коротше кажучи, проконсультували мене на 390грн) Я трохи розкинув в голові ситуацію і пояснив на рецепції, що оператор кол-центру, який мене обслуговував, не озвучив мені вартість консультації. А так як я всього 3 дні тому консультувався зі стоматологом безкоштовно, відповідно розраховував на те, що ідентична ситуація буде і в цьому випадку. Більше того, одразу ж на рецепції я зайшов зі смартфону на сайт клініки і вказав, що в розділі "Послуги та ціни" такий пункт як "Консультація ортодонта" відсутній, натомість є два інших пункти - "Консультація лікаря – стоматолога" - 0грн і "Консультація лікаря-стоматолога по догляду за ротовою порожниною" - 390грн. Після цього аргументу одна з дівчат вирішила порадитись з головним лікарем, з чого я зробив висновок, що вона теж не бачила суттєвої різниці в найменуваннях послуг)
Ось я в кабінеті головного лікаря... стою на своєму, звичайно ж, на що чую, що оператори кол-центру не зобов'язані повідомляти клієнтам вартість консультації (ну хто б сумнівався, от постфактум - да, тут да - зобов'язані). І все ж, чому не повідомляють завчасно? - згораю від цікавості я. На що мені відповідають, що ми ж то не в курсі хто дзвонить, а раптом це наш постійний клієнт - для чого діймати його цими безглуздими цифрами - він їх і так на пам'ять знає... Хм... ну може я справді просто везунчик, якому не доводилось відвідувати подібні заклади настільки часто, щоб вивчати їхні прайси вздовж і впоперек? Хоча стоп... оператор то був в курсі, що я новенький)
Хід розмови далі неважливий. По-суті я міг або просто розвернутись і піти або "купити досвід". Я обрав другий варіант, при тому головний лікар запевнив, що з сайтом розберуться найближчим часом. Пізніше цього ж дня мене набрав їхній веб, уточнив як саме я б хотів бачити назву послуги, і вніс відповідні зміни до сторінки. Ось так, суто випадково і абсолютно безкорисно, я допоміг Мед-Део виявити і позбутися суттєвої, як на мій погляд, "баги". Щиро сподіваюсь, що це була саме бага, а не фіча.
Взагалі це типова ситуація, де винні всі і не винен ніхто. Тому висновок єдиний - завжди уточнюйте всі нюанси завчасно, як з даною клінікою, так і з будь-якою іншою. Якщо ж безпосередньо про Мед-Део - зацінив оперативність головного лікаря, саме за неї ставлю 5 балів. Впевнений, якщо така тенденція збережеться і надалі, то найближчим часом подібних непорозумінь у клініки виникати не буде.
Мережа стоматологій Мед-Део входить в ТОП-5 найкращих стоматологічних клінік Києва та переможці престижної премії Ukrainian Business Award 2024. За 30 років роботи понад 40 досвідчених лікарів подарували здорові усмішки тисячам українців. Щороку ми надаємо допомогу понад 15 000 пацієнтів, і кожен з них – наша пишність. Повний спектр послуг –... детальніше
Казнить нельзя помиловать - Відгуки про Мед-Део Компані
Забігаючи наперед обмовлюсь, що візит мій виявився досить нетиповим)
Все починалось як завжди - є проблема - шукаю рішення. Знайшов клініку в інтернеті, лишив заявку в суботу зранку, мене набрав менеджер, я йому пояснив, що мені потрібна консультація і стоматолога і ортодонта, менеджер відповів, що ок, але обох в один день не вийде, так як світ не ідеальний ну і т.д...)
Як це зазвичай прийнято - уточнили чи я перший раз в клініці, я підтвердив що перший, попросили назвати ім'я і прізвище - ну.. як ж ти їм відмовиш)
Домовились, що до стоматолога іду сьогодні, себто в цей же день, а до ортодонта записали мене через три дні. На цьому все, я ОКнув, менеджер також не обтяжував себе зайвими уточненнями - класика)
Приходжу до стоматолога - все розказав, все показав, одразу ж зробив знімок, порахував прайс - все на висоті загалом. На виході попросили розплатитись за знімок, консультація безкоштовна - ну звісно ж, без питань. Я радий-довольний вже підраховував в скільки ж мені "обійдуться зуби": так як по стоматології вже знав точну суму, а у ортодонта тоді ще не був - прикидав на око, виходячи з прайсів на сайті і власних домислів.
Минуло 3 дні і ось я уже в ортодонта - з ним консультація пройшла взагалі в режимі експрес - буквально через хвилини 2-3, тримаючи в руках візитку лікаря, я впевнено збирався на вихід, як раптом... мені озвучили прайс за консультацію) Коротше кажучи, проконсультували мене на 390грн)
Я трохи розкинув в голові ситуацію і пояснив на рецепції, що оператор кол-центру, який мене обслуговував, не озвучив мені вартість консультації. А так як я всього 3 дні тому консультувався зі стоматологом безкоштовно, відповідно розраховував на те, що ідентична ситуація буде і в цьому випадку.
Більше того, одразу ж на рецепції я зайшов зі смартфону на сайт клініки і вказав, що в розділі "Послуги та ціни" такий пункт як "Консультація ортодонта" відсутній, натомість є два інших пункти - "Консультація лікаря – стоматолога" - 0грн і "Консультація лікаря-стоматолога по догляду за ротовою порожниною" - 390грн.
Після цього аргументу одна з дівчат вирішила порадитись з головним лікарем, з чого я зробив висновок, що вона теж не бачила суттєвої різниці в найменуваннях послуг)
Ось я в кабінеті головного лікаря... стою на своєму, звичайно ж, на що чую, що оператори кол-центру не зобов'язані повідомляти клієнтам вартість консультації (ну хто б сумнівався, от постфактум - да, тут да - зобов'язані).
І все ж, чому не повідомляють завчасно? - згораю від цікавості я. На що мені відповідають, що ми ж то не в курсі хто дзвонить, а раптом це наш постійний клієнт - для чого діймати його цими безглуздими цифрами - він їх і так на пам'ять знає...
Хм... ну може я справді просто везунчик, якому не доводилось відвідувати подібні заклади настільки часто, щоб вивчати їхні прайси вздовж і впоперек? Хоча стоп... оператор то був в курсі, що я новенький)
Хід розмови далі неважливий. По-суті я міг або просто розвернутись і піти або "купити досвід".
Я обрав другий варіант, при тому головний лікар запевнив, що з сайтом розберуться найближчим часом.
Пізніше цього ж дня мене набрав їхній веб, уточнив як саме я б хотів бачити назву послуги, і вніс відповідні зміни до сторінки.
Ось так, суто випадково і абсолютно безкорисно, я допоміг Мед-Део виявити і позбутися суттєвої, як на мій погляд, "баги".
Щиро сподіваюсь, що це була саме бага, а не фіча.
Взагалі це типова ситуація, де винні всі і не винен ніхто. Тому висновок єдиний - завжди уточнюйте всі нюанси завчасно, як з даною клінікою, так і з будь-якою іншою.
Якщо ж безпосередньо про Мед-Део - зацінив оперативність головного лікаря, саме за неї ставлю 5 балів. Впевнений, якщо така тенденція збережеться і надалі, то найближчим часом подібних непорозумінь у клініки виникати не буде.
відгук
Коментарі до відгуку