Доброго дня. Хочу поділитися своєю історією відвідування клініки med-deo. В телефонному режимі був здійснений запис на консультацію з можливим подальшим видаленням зубу «мудрості» . Записали на мене 19:00 у п’ятницю. При огляді в клініці med-deo лікарем Бенедисом С. С. він прийняв рішення про видалення зуба, незважаючи вже на складне розміщення зуба, пізню годину та два вихідних дні по переду. В результаті складних маніпуляцій, які тривали близько години, лікар не зміг впоратися з видаленням зуба. Під час маніпуляцій було зроблено чотири знеболювальних уколи і видалена корона 8-го нижнього зуба – корінь зуба даний лікар видалити не зміг. Під час проведення хірургічного втручання асистент лікаря неодноразово наголошувала на необхідності відправити мане до лікарні на Підвисоцького 4а, але лікар все одно продовжував виконувати видалення зуба, чим ускладнив подальшу роботу. В решті-решт було викликане таксі і близько 21:00 я був доправлений, у супроводі лікаря Бенедиса, до Київської міської клінічної лікарні №12. При проведенні огляду черговим хірургом його вразили об’єми завданих ушкоджень. Протягом наступної години черговий лікар видалив мені залишки зуба та корені, які не зміг видалити Бенедис С.С., за що я дуже вдячний даному лікарю (прізвище його не вказую, оскільки, мова іде не про нього). Все б нічого історія добре закінчилася, але найбільше мене вразило ставлення клініки med-deo до свого пацієнта чи клієнта, навіть не знаю як правильно написати. При реєстрації в даній клініці пацієнт підписує договір, який включає пункти про надані послуги та відповідальність сторін. Так от – після двогодинних важких маніпуляцій лікар Бенедис С. С., каже мені – «Заплати доктору», враховуючи те, що кошти в мене були на карті, він підвів мене до банкомата і чекав поки я зніму кошти. На другий день з клініки med-deo навіть ніхто не передзвонив і не поцікавився станом пацієнта, який був зареєстрований у них та в екстренному порядку був супроводжений до профільного медичного закладу. Можливо лікар Бенедис і є кваліфікованим спеціалістом, але в даному випадку він показав себе з іншої сторони. Контроль за станом пацієнта відсутній…
Мережа стоматологій Мед-Део входить в ТОП-5 найкращих стоматологічних клінік Києва та переможці престижної премії Ukrainian Business Award 2024. За 30 років роботи понад 40 досвідчених лікарів подарували здорові усмішки тисячам українців. Щороку ми надаємо допомогу понад 15 000 пацієнтів, і кожен з них – наша пишність. Повний спектр послуг –... детальніше
Невдалий досвід відвідування клініки МЕД-ДЕО - Відгуки про Мед-Део Компані
Хочу поділитися своєю історією відвідування клініки med-deo. В телефонному режимі був здійснений запис на консультацію з можливим подальшим видаленням зубу «мудрості» . Записали на мене 19:00 у п’ятницю. При огляді в клініці med-deo лікарем Бенедисом С. С. він прийняв рішення про видалення зуба, незважаючи вже на складне розміщення зуба, пізню годину та два вихідних дні по переду. В результаті складних маніпуляцій, які тривали близько години, лікар не зміг впоратися з видаленням зуба. Під час маніпуляцій було зроблено чотири знеболювальних уколи і видалена корона 8-го нижнього зуба – корінь зуба даний лікар видалити не зміг. Під час проведення хірургічного втручання асистент лікаря неодноразово наголошувала на необхідності відправити мане до лікарні на Підвисоцького 4а, але лікар все одно продовжував виконувати видалення зуба, чим ускладнив подальшу роботу. В решті-решт було викликане таксі і близько 21:00 я був доправлений, у супроводі лікаря Бенедиса, до Київської міської клінічної лікарні №12.
При проведенні огляду черговим хірургом його вразили об’єми завданих ушкоджень. Протягом наступної години черговий лікар видалив мені залишки зуба та корені, які не зміг видалити Бенедис С.С., за що я дуже вдячний даному лікарю (прізвище його не вказую, оскільки, мова іде не про нього).
Все б нічого історія добре закінчилася, але найбільше мене вразило ставлення клініки med-deo до свого пацієнта чи клієнта, навіть не знаю як правильно написати. При реєстрації в даній клініці пацієнт підписує договір, який включає пункти про надані послуги та відповідальність сторін. Так от – після двогодинних важких маніпуляцій лікар Бенедис С. С., каже мені – «Заплати доктору», враховуючи те, що кошти в мене були на карті, він підвів мене до банкомата і чекав поки я зніму кошти.
На другий день з клініки med-deo навіть ніхто не передзвонив і не поцікавився станом пацієнта, який був зареєстрований у них та в екстренному порядку був супроводжений до профільного медичного закладу. Можливо лікар Бенедис і є кваліфікованим спеціалістом, але в даному випадку він показав себе з іншої сторони. Контроль за станом пацієнта відсутній…
відгук
Коментарі до відгуку