Не маю поки що сказати про стінку, бо на сьогоднішній день вона ще не зібрана. 31 жовтня в магазині на пр.Степана Бандери 8/16А нами було зроблено 100% передплату за стінку та доставку. Менеджер на ім'я Надія (доречи дуже приємна та ввічлива людина) нас впевнила в тому, що за 3 тижні ми отримаємо меблі. Збірку ми не замовляли, так як у... Читати відгук Не маю поки що сказати про стінку, бо на сьогоднішній день вона ще не зібрана. 31 жовтня в магазині на пр.Степана Бандери 8/16А нами було зроблено 100% передплату за стінку та доставку. Менеджер на ім'я Надія (доречи дуже приємна та ввічлива людина) нас впевнила в тому, що за 3 тижні ми отримаємо меблі. Збірку ми не замовляли, так як у мене зять завжди самостійно це робить. Для нього це не складний процес. Але потім все пішло якось не так. Спочатку затрималось замовлення і замість 22 листопада, стінка в розібраному вигляді приїхала 29 листопада. Потім виявилось, що пакет з фурнітурою забули привезти та довезли його на наступний день. 01.12.2021 ввечері приїхав зять, почав розпаковувати деталі та збирати стінку. Зібравши вже деякі деталі, він перевернув дошку, що закриває нижні тумби. Деталь № 31 виявилась тріснутою та на куточку виявився скол. Ми одразу зробили фото цієї деталі. Наступного ранку я відправила фото в вайбер магазину з проханням вирішити питання. І тут почалося саме цікаве. Логіст на ім’я Ірина набрала мені і досить не ввічливо сказала мені, що ми прийняли вже товар, розписались за нього і вона нічого не знає. Що вона може за наш рахунок (!!!!) замовити цю деталь, що ми зламали. Після недовгих перемовин погодилась скинути форму «Акту рекламації», що я одразу заповнила і скинула їй. Коли я спитала про строки поставки, ця не дуже вихована дама відповідала мені, що все «зашибісь» і доставка була в строки, що прописані в замовлені. На що я скинула їй замовлення, що нам видали при оплаті, де була вказана дата 22 листопада. Сьогодні, 3 грудня мені прийшло повідомлення в вайбер, що деталь замовили на 14 грудня. А доставку ми винні оплатити самостійно. Я була вражена таким відношенням до клієнтів і відповіла, що це перший і останній раз, коли я у них щось купляю. Ірина мені передзвонила і хамським тоном мені погрожувала, що нічого вирішати не буде раз ми не хочемо платити за доставку і взагалі вона мені зробила ласку, що за рахунок фірми замовила браковану (чи пошкоджену при доставці) деталь. Потім взагалі повидаляла з вайберу свої повідомлення. На сьогоднішній день питання поки не вирішено. Стінка стоїть у розібраному стані. А я категорично не пропоную даний магазин, поки питання гарантійного обслуговування вирішуються таким чином. Ну і звичайно, доручати перемовини з клієнтом логісту, що не має досвіду адекватного та ввічливого спілкування з клієнтами – це дуже необачно.
Переваги:
Надія (менеджер) — до неї претензій немає, все було ввічливо
Недоліки:
Ірина (логіст) — поведінку цього співробітника описала у відгуку
Не рекомендую....