Анна Мосійчук Відгук додано 19 серпня, 2025 год1 перегляд
У мене вже було дитяче ліжко цієї компанії, рахуйте що я була постійним покупцем, який би повернувся ще раз. При купівлі нового ліжка я хотіла такий же матрас, як був у на колись, від цієї ж компанії. Але матрас, який нам привезли виявився надзвичайно жорстким. Його привезли ввечері і наступного дня ми вже були в магазині з проханням його замінити. Матрас у використанні не був, ми звернулись одразу ж. Але нам відмовили в обміні, хоча я готова доплатити, аби тільки він не був таким жорстким. Співробітники зайняли принципову, непохитну позицію і забули за мене на наступний день. Ну це не те на що ти розраховуєш, купуючи дуже дороге дитяче ліжко. Низька клієнтоорієнтованість і поганий сервіс.
Нам дуже шкода, що Вам довелося мати неприємний досвід при покупці матрацу. Наш фахівець вже зв’язався з Вами та погодив шляхи вирішення ситуації.
Ми зробимо все можливе, щоб якнайшвидше владнати питання, і сподіваємось, що Ви й надалі залишатиметесь нашим цінним клієнтом. З повагою, команда Блест.
Низька клієнтоорієнтованість, поганий сервіс - Відгуки про Меблева фабрика Blest
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що Вам довелося мати неприємний досвід при покупці матрацу. Наш фахівець вже зв’язався з Вами та погодив шляхи вирішення ситуації.
Ми зробимо все можливе, щоб якнайшвидше владнати питання, і сподіваємось, що Ви й надалі залишатиметесь нашим цінним клієнтом. З повагою, команда Блест.