Замовив балон. Зателефонували, менеджер сказала, що є два види балонів - той, що я замовив, і "фабричний Китай", кращий, міцніший, надійніший, але дорожчий... ) Я відмовився від "кращого", попросив той, що замовив. Менеджер "не могла зрозуміти, який саме", наполягаючи на кращому. Все ж, мені вдалося відстояти своє замовлення, за вказаною при оформленні ціною. Балон приїхав, виглядав чудово. Але, при заправці виявилось, що вентиль не тримає. У коробку також вкинули демонстративно порвану резинову прокладку під горілку. Усі мої спроби зв'язатися щодо заміни бракованого товару закінчилися "усі менеджери зайняті, чекайте", або короткими гудками. І з сайту видаляють відгуки. Така от помста за небажання вестися на розвод з "якісним Китаєм" за доплату...
це питання належить до компетенції служби захисту прав споживача, а не до кіберполіції. Туди звертався колись, маю негативний досвід - тільки час витратив (. Та й терміни подачі заяви, регламентовані законом, вже давно вийшли
є багато інстанцій, куди можна звертатись.. можете і до суду йти, до речі. і Закон про захист прав споживачів каже, що судовий позов має бути безкоштовний для споживача.. держспоживслужба у мене просить адресу продавця, тому я вирішила йти в поліцію, бо ця шарашкіна контора і не вказує адреси, ну і працюють вони через 100500 фопів..
"Не прячтє ваші дєнєшкі по банкам і углам, несітє ваші дєнєшкі...") - Відгуки про Leo-shop.com.ua - інтернет-магазин
відгук
Коментарі до відгуку