Клієнт із "стажем" у пів року, обурений халатністю Відгук додано 10 липня, 2022 год31 перегляд
Доки був мобільний додаток, все працювало більш-менш нормально. Я не розумію, чому в часі війни треба було додатково ускладнювати людям життя. Мало того, що не можеш постійно тягати за собою ноут, то ще почалися проблеми з тим, щоб потрапити в кабінет, відкрити чи закрити зміну. Щотижня по 2-4 рази при спробі видати чеки тебе чекають якісь сюрпризи. Відповіді консультантів - просто недолугі відписки, які ще й очікувати треба бозна скільки часу. Подзвонити неможливо. Можна було би і "живих" консультантів мати хоча би у великих містах. Кожен з нас спеціаліст у своїй справі, а не комп"ютерний бог. Сервіс повинен бути максимально простим і зрозумілим. З"являються підозри, що сервіс займається саботажем або приховано працює на ворога чи займається "корисним ідіотизмом". І ще мають зухвалість посилати на підпис документи, де вказано, що клієнт не має претензій! Це ще після того, як вони проворонили мою оплату і заблокували касу.
Це просто знущання над клієнтами - Відгуки про Компанія EVO, проект «Вчасно Каса»
відгук
Коментарі до відгуку