Ольга Відгук додано 28 вересня, 2020 год56 переглядів
Доброго дня, залишилися тільки негативні спогади про надані послуги: 1. Менеджер сказав, що майстер зателефонує заздалегідь, щоб обговорити деталі. Заздалегідь виявилося за 3хв (виклик був назначений на 18:30, майстер зателефонував о 18:27), приїхав о 19:00, потім поїхав за матеріалами, робота почалася о 19:30 2. Виявилося, що майстер купив не підходящі матеріали. Питання чому якщо він сам оглядав труби. Всі помилкові матеріали майстер забрав собі, а я за них заплатила, так як майстер сказав, що за свої купить заміну (різницю в грошах я не знаю). 3. Виклик ми оформлювали день в день і через це мала доплатити 100грн, але через пізно почату роботу і помилкові матеріали майстер по-перше не закінчив роботу, по-друге збив силікон на трубі і я ледь не затопила сусідів. На наступний день майстер вимагав ці 100грн доплатити так як він же був у нас вчора, але по факту в результаті його робіт машинкою ми користуватися не могли (а також раковиною, бо він зламав трубу), а також доплатити ще 100 за складність, пояснивши, що взагалі-то майстер має просто приїхати відкрутити транспортувалні болти і підімкнути гофру до вже підготовленої каналізації (дослівно). Після 10хв "обговорення" майстер погодився взяти 500. Як висновок питання: чому я маю платити гроші за такий сервіс, витрачати на нього купу нервів та годин свого життя?
Жахливий сервіс - Відгуки про Компания "Домашний мастер"
відгук
Коментарі до відгуку