Ой люди, це такий жах, що й не передати. Замовили у травні електроскутер Ядея Т9( На той час самий дорожчий що в них був), через деякий час почав стукати , при русі ,в передньому колесі, відправили на сервіс , через 2 тижні передзвонили їм, кажуть все ок- все полагодили, привезли .... Я так розумію до нього навіть ніхто не торкався- все таке саме. Відмовилась забирати, повезли назад - через 2 тижні знов дзвоню кажуть поміняли супорт все ок, скоро буде у вас. Привезли стук трохи тихіший, але ж все рівно... Так в придачу ще й подряпали його,подзвонила в сервіс, кажу стукає так ще подряпали, а мені відповідь" - Що для вас в пріоритеті стук чи подряпини?" Подзвонив мій чоловік , вони домовились , що змінять вилку переднього колеса і ми поки можемо залишити його . Через 2 тижні вже чоловік подзвонив , запитати коли відправляти їм скутер, але відповідь, що вилку їм не можуть відправити з Києва поки не буде зафіксовано стук,( як він може бути зафіксований їхніми майстрами коли скутер стоїть у мене вдома?) . Ок, передаємо скутер на сервіс знову 06.08 , і знову тиша, чоловік передзвонив 29.08, і отримав відповідь, що вони витратили на наш скутер 4500 грн на нову вилку, але стук так і не пропав, згідно чого було зроблено висновок майстра, що він не виявив заводських дефектів і було прийнято рішення повернути мопед власнику. Вчора привезли його ,у трьох місцях здерта фарба повністю до білого (Де вони його возили-невідомо), стук так і залишився і навіть невідомо чи там хтось взагалі щось змінював і ремонтував.
Переваги:
Жодного
Недоліки:
Сам магазин і його працівники суцільний , великий - МІНУС
ЖАХ, Та Хамство - Відгуки про Компанія Будпостач
Замовили у травні електроскутер Ядея Т9( На той час самий дорожчий що в них був), через деякий час почав стукати , при русі ,в передньому колесі, відправили на сервіс , через 2 тижні передзвонили їм, кажуть все ок- все полагодили, привезли .... Я так розумію до нього навіть ніхто не торкався- все таке саме.
Відмовилась забирати, повезли назад - через 2 тижні знов дзвоню кажуть поміняли супорт все ок, скоро буде у вас. Привезли стук трохи тихіший, але ж все рівно... Так в придачу ще й подряпали його,подзвонила в сервіс, кажу стукає так ще подряпали, а мені відповідь" - Що для вас в пріоритеті стук чи подряпини?" Подзвонив мій чоловік , вони домовились , що змінять вилку переднього колеса і ми поки можемо залишити його .
Через 2 тижні вже чоловік подзвонив , запитати коли відправляти їм скутер, але відповідь, що вилку їм не можуть відправити з Києва поки не буде зафіксовано стук,( як він може бути зафіксований їхніми майстрами коли скутер стоїть у мене вдома?) . Ок, передаємо скутер на сервіс знову 06.08 , і знову тиша, чоловік передзвонив 29.08, і отримав відповідь, що вони витратили на наш скутер 4500 грн на нову вилку, але стук так і не пропав, згідно чого було зроблено висновок майстра, що він не виявив заводських дефектів і було прийнято рішення повернути мопед власнику. Вчора привезли його ,у трьох місцях здерта фарба повністю до білого (Де вони його возили-невідомо), стук так і залишився і навіть невідомо чи там хтось взагалі щось змінював і ремонтував.
відгук
Коментарі до відгуку