У нас був візит до дитячого уролога к.м.н Устенка Г.М.
І ми запізнювались хв на 5. Були в клініці вперше, і поки зареєструвались, потім нам в регістратурі сказали, що спочатку треба оплатити консультацію аж потім йти до лікаря. В касу теж черга була, і там простояли хв 10 і тут звонить мені роздратований лікар і каже, що у нас на консультацію залишилось 10 хв, тому покваптесь, бо в нього наступний пацієнт.
Для мене та чоловіка це було неприємно чути. Де не встиг піти, а вже така «любʼязність» з порогу
Коли зайшли в кабінет, лікар теж почав розказували, що залишилось обмаль часу, давайте швидше розповідайте що у вас там. Тим паче консультація була не доросла, а дитинці 1 рік 6 міс., Ні про який індивідуальний підхід тут не те що не чули, а й гадки не мають що він існує.
У мене питання: вам пацієнти потрібні тільки для того, щоб несли кошти чи ще для того, щоб допомогли у вирішенні питання?
Зверхнє ставлення, грубість, нервозність лікаря, і багато ньюансів створює враження дійсно «шарашкіної контори», коли фасад Європейський, а всередині навіть не Радянский союз.
Коли вийшли після прийому, який тривав 10 хв а може й менше, натовпу пацієнтів біля кабінету не побачили,,
То який наступний пацієнт вас чекав, Шановний?
Хочеться забути цей візит і більше не чути про Оберіг.
Медицинский центр «Универсальная клиника «Оберіг» - один из крупнейших частных инвестиционных проектов в области здравоохранения Украины, реализованный в XXI веке. Начав работу в мае 2008 года, учреждение утвердилось как современная негосударственная многопрофильная больница, где могут получать амбулаторную и стационарную медицинскую помощь высокого качества граждане Украины и пациенты со всего мира.... детальніше
Такого жахливого ставлення до пацієнтів я давно не спостерігала. - Відгуки про Клініка Оберіг
І ми запізнювались хв на 5. Були в клініці вперше, і поки зареєструвались, потім нам в регістратурі сказали, що спочатку треба оплатити консультацію аж потім йти до лікаря. В касу теж черга була, і там простояли хв 10 і тут звонить мені роздратований лікар і каже, що у нас на консультацію залишилось 10 хв, тому покваптесь, бо в нього наступний пацієнт.
Для мене та чоловіка це було неприємно чути. Де не встиг піти, а вже така «любʼязність» з порогу
Коли зайшли в кабінет, лікар теж почав розказували, що залишилось обмаль часу, давайте швидше розповідайте що у вас там.
Тим паче консультація була не доросла, а дитинці 1 рік 6 міс.,
Ні про який індивідуальний підхід тут не те що не чули, а й гадки не мають що він існує.
У мене питання: вам пацієнти потрібні тільки для того, щоб несли кошти чи ще для того, щоб допомогли у вирішенні питання?
Зверхнє ставлення, грубість, нервозність лікаря, і багато ньюансів створює враження дійсно «шарашкіної контори», коли фасад Європейський, а всередині навіть не Радянский союз.
Коли вийшли після прийому, який тривав 10 хв а може й менше, натовпу пацієнтів біля кабінету не побачили,,
То який наступний пацієнт вас чекав, Шановний?
Хочеться забути цей візит і більше не чути про Оберіг.
відгук
Коментарі до відгуку