Анна Юрєєва Відгук додано 15 листопада, 2022 год43 перегляда
Змушена писати, щоб попередити всіх покупців! Перш, ніж замовляти товар у інтернет- магазинах, перевірте, які відгуки про магазин, чи входить він до об'єднань на кшталт PROM чи Bigl, це хоч трохи зможе вам гарантувати безпеку покупки. Уважно прочитайте умови доставки, оплати. іт.п. На сайті магазину вказано, що "в графі призначення платежу нічого не заповнюйте, або вкажіть своє прізвище". Це теж добре продуманий хід. У магазині Kindly Tech (м. Одеса) https://kindlytech.com.ua/kontaktnaya-informatsiya 7 листопада 2022 року.замовила блендер. На сайті була вказана вартість товару 728 грн. Коли зателефонував менеджер компанії, він попередив, що ціна змінилась, тепер він коштує 810 грн. Ще 100 грн. за безпечне пакування - всього 900 грн. Просили передплату 150 грн. ( до речі, не ведіться на таке, явно, щось не так. За малі суми майже неможливо покарати!). Я сказала, що можу одразу перерахувати суму на картку. Надіслали мені номер картки у Приватбанку. (На сайті вони вказали, що гроші перераховуються на ім'я Алексєєвої І.В.) Гроші перерахувала, квитанцію отримала, та переслала на номер у вайбері +380980917100. Від компанії - мовчання. Зателефонувала сама - відповіли, що гроші отримали, товар відправлять. На сайті вказано, що замовлення Укрпоштою відправляють у вівторок, суботу). Пройшло 5 днів. Телефонувала 11 листопада - відповідь менеджера : "Завтра, післязавтра товар відправлять". Телефоную 14 листопада - та ж відповідь. У розділі відгуки про компанію ( там тільки хороші відгуки, тому що їх контролює модератор) я написала свій відгук, але його не надрукували, цей скрін у мене теж є. 15 листопада автомат відповідає, що всі менеджери "зайняті". Ми вам перетелефонуємо. Ні дзвінка менеджерів, ні повідомлення, що товар відправили, нічого. Але, маючи досвід роботи з інтернет-магазинами, я зібрала всі скріншоти, необхідну доказову базу і буду підключатись до інших ошуканих покупців, звернусь у прокуратуру. У відгуках я знайшла інформацію, що на цю компанію завели кримінальну справу та просять долучитись до доказової бази. 5 згодні
Кіберполіція відреагувала одразу ж. Справу передали начальнику Одеського районного управління №2 ГУНП в Одеській області.( м. Біляївка Одеської області.) Чекаю реакції місцевої поліції. Знаю, що одній з ошуканих цією компанією (шахраями) людині вже повернули гроші.
Пишите заявление полицию, киберполицию, жалобу в общество потребителей. Требуйте , чтобы дело внесли в едины реестр досудебых дел, получите номер заявления и номер в реестре и потом каждый день теребите назначенного дознавателя о том, что сделано и какой результат. И тогда, может быть, дело стронется с места. Еще вариант - подать гражданский иск на лицо, которому вы перечислили деньги, в суд, с суммой морального ущерба 5000,00 грн. Такова действительность.
Будьте обережні! - Відгуки про kindlytech.com.ua
У магазині Kindly Tech (м. Одеса) https://kindlytech.com.ua/kontaktnaya-informatsiya 7 листопада 2022 року.замовила блендер. На сайті була вказана вартість товару 728 грн. Коли зателефонував менеджер компанії, він попередив, що ціна змінилась, тепер він коштує 810 грн. Ще 100 грн. за безпечне пакування - всього 900 грн. Просили передплату 150 грн. ( до речі, не ведіться на таке, явно, щось не так. За малі суми майже неможливо покарати!). Я сказала, що можу одразу перерахувати суму на картку. Надіслали мені номер картки у Приватбанку. (На сайті вони вказали, що гроші перераховуються на ім'я Алексєєвої І.В.) Гроші перерахувала, квитанцію отримала, та переслала на номер у вайбері +380980917100. Від компанії - мовчання. Зателефонувала сама - відповіли, що гроші отримали, товар відправлять. На сайті вказано, що замовлення Укрпоштою відправляють у вівторок, суботу). Пройшло 5 днів. Телефонувала 11 листопада - відповідь менеджера : "Завтра, післязавтра товар відправлять". Телефоную 14 листопада - та ж відповідь. У розділі відгуки про компанію ( там тільки хороші відгуки, тому що їх контролює модератор) я написала свій відгук, але його не надрукували, цей скрін у мене теж є. 15 листопада автомат відповідає, що всі менеджери "зайняті". Ми вам перетелефонуємо. Ні дзвінка менеджерів, ні повідомлення, що товар відправили, нічого. Але, маючи досвід роботи з інтернет-магазинами, я зібрала всі скріншоти, необхідну доказову базу і буду підключатись до інших ошуканих покупців, звернусь у прокуратуру. У відгуках я знайшла інформацію, що на цю компанію завели кримінальну справу та просять долучитись до доказової бази.
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
[email protected]