Olga Відгук додано 6 грудня, 2021 год19 переглядів
Через годину після того, як я залишила відгук мені зателефонував директор даної фірми. Сказав що все відправлять після того, як я видалю відгук, я не погодилась і після довгої розмови (директор мені не вірив, що візьму і видалю просто так відгук, тому спочатку вирішив шантажувати фразою "Тоді ми вам ні товар не відправимо, ні гроші не повернемо" на що я нагадала про поліцію) все ж таки домовились, що товар мені відправлять і відгук я видалю після отримання. Відправили на наступний день…. І звичайно ж відправили брак, гірлянда світиться через один діод. Одразу ж набрала менеджера, він сказав писати лист з описом що не так +фото\відео. Все це я одразу ж написала і відправила. Сьогодні вже 3 робочий день і жодної відповіді. Так розумію, що директор про справи в своїй компанії дізнається через цей сайт, тому прошу вас все ж таки відповісти на мій лист (не телефонувати), інакше я розгляну варіант написання скарги в держспоживслужбу. 8 згодні
Ольга, шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано, а також приносимо вибачення за спричинені незручності.
Дуже шкода що ви таким чином бажаєте знайти віхід з данної ситуації, позбавляючи інтернет -магазин рейтингу в Україні. Це не вирішення данної ситуації через такі ресурси. Для більш детальної інформації сподіваємось на телефонну розмову с представником нашої компаніїї. Також наголосилиби саме на те що керівник інтернет магазину Вас не міг набрати з власного номеру для урегклювання данної ситуації.
Якщо вас так турбують рейтинги тоді працюйте відповідально! Це працівники вашої компанії створюють такий рейтинг) Як можна тримати таких людей у себе в команді?)
Чому саме телефонна розмова? Відповідати на листи боїтесь, щоб у меньше доказів було? Ну так хочу вас засмутити, розмову теж можна записати. А якщо вам дійсно шкода, що так трапилось, то просто поверніть мені кошти за 1 гірлянду і скиньте контакти куди вам відправити браковану!
доповнення до відгуку від 1 грудня - Відгуки про kindlytech.com.ua
Відправили на наступний день…. І звичайно ж відправили брак, гірлянда світиться через один діод. Одразу ж набрала менеджера, він сказав писати лист з описом що не так +фото\відео. Все це я одразу ж написала і відправила. Сьогодні вже 3 робочий день і жодної відповіді.
Так розумію, що директор про справи в своїй компанії дізнається через цей сайт, тому прошу вас все ж таки відповісти на мій лист (не телефонувати), інакше я розгляну варіант написання скарги в держспоживслужбу.
8 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже шкода що ви таким чином бажаєте знайти віхід з данної ситуації, позбавляючи інтернет -магазин рейтингу в Україні. Це не вирішення данної ситуації через такі ресурси. Для більш детальної інформації сподіваємось на телефонну розмову с представником нашої компаніїї. Також наголосилиби саме на те що керівник інтернет магазину Вас не міг набрати з власного номеру для урегклювання данної ситуації.
Сподіваємось на розуміння.
З Повагою, Kindly Tech