Киевский университет имени Бориса Гринченка
Киевский университет имени Бориса Гринченка имеет IV уровень аккредитации, коммунальная форма собственности.
Информация о ВУЗе:
Девиз Университета: "Образование — сущность времени"
- Киевский университет имени Бориса Гринченка — высшее учебное заведение IV уровня аккредитации.
- Университет создан решением Киевского городского совета (ІІ сесия XXIV созыва за...
детальніше ВНЗ
Неважливооооо - Відгуки про Киевский университет имени Бориса Гринченка
Мінусів насправді достатньо, тому почну з плюсів)
Відустність корупції: за 4 роки навчання особисто не стикалась та не чула про такі випадки від студентської спільности універиситету, це добре)
Є дійсно професійні викладачі, яким не все одно на студентів, їх проф. підготовку, ці ж самі викладачі, як не дивно, ставляться з розумінням до проблем студентів та можуть піти на зустріч (продовжити дедлайн, відкрити модульну за відключення світла, прийняти відпрацювання і т.д.)
Зокрема, хочеться подякувати Грищенко Олені Володимирівні, Москалець Олені Олександрівні, Калитюк Лілії Петрівні за їх професіоналізм. На жаль, є викладачі (як і всюди) яким все одно на студентів, головне спокійно відчитати застарівшу програму. Були випадку, коли викладачі казали краще студентам розподіляти свій час, оскільки студенти не завжди могли вчасно прийти на пару через роботу. Для деяких наявність роботи у студента була чимось неправльним, оскільки весь час має приділятися тільки навчанню (певно не всі викладачі знають про справи в країні,бо щоб зараз якось виживати треба гроші))))) та вважають що у всіх є заможні батьки, щоб забезпечувати студента протягом 4 років навчання)
Тим не менш, таких викладачів можна знайти в будь-якою внз, тому і цей не виключення. Але є зірка романського факультету - Левченко Олена Феліксівна, напевно, найгріший викладач, якого я коли-небудь зустрічала: живе в Іспанії, скажиться на сильний дощ, який не давав заснути в ночі, після того як студенти розповіли про складну ніч з обстрілами))))) в першому семестрі 4 курсу ще більш менш проводила пари, з другого було проведено кілька пар за весь семестр, то не встигає прийти з іншої роботи, то треба кудись поїхати, то їй погано. Іспит взагалі почала приймати вдома, а потім по звуку було чутно що вийшла на вулицю, зник інтернет, половина студентів не була оцінена, але ми наполягли що іспит має бути проведений в день зазначений в графіку, а не наступний, як вона захотіла. Самі пари, якщо і були - виконання вправ і все. Тому за 3 роки вивчення іспанської (початок з 2го курсу) про B2 у студентів і не має мови, хоча 2 та 3 курс були і інші викладачі іспанської, звичайні, нормальні, але остання - це втілення безвідповідальності та байдужості до студентів.
Відсутність організації є також досить вагомим мінусом, іноді графік міг змінюватися день в день, на прохання студентів змінити викладача деканат пожав плечима(в інший питаннях деканат також був безхребетним та байдужим), та сказав що немає ким, треба терпіти. Практика на останньому курсі також проходила не без сюрпризів, оскільки студенти не були фактично введені в курс, як все має відбуватися - половину мали здогадатися самі.
Деякі викладачі використовують досить такі застаріли методики (читання англ.тексту весь урок та його переказ кожну пару протягом всього семестру - це сильно))))
Те що у дипломі філолога, написана кваліфікація викладач взагалі сюр, хоча так не має бути.
Взагалі почуття досить змішані, оскільки навчання відбувалося не у найлегший період у країні, тому є достатньо негативного досвіду, але були і гарні моменти. Точно можу сказати, що не було відчуття що "служіння людині" це місія університету
відгук
Коментарі до відгуку