Я подивився думки iнших про кантар, це просто жах! Вони наживаються на простих людях, та крадуть їхнiй особистiсний час. Зараз кантар став працювати за прискореною схемою, бо менi вдалося з 5 листопада заповнити лише 3 днi щоденника, а далi запрошення заповнити 4 день та iншi не приходили! Мабуть, менi трошки пощастило, что я не витрачав час на iншi три днi, як iншi, котрi не доотримали 7 день щоденника.
Я не тiльки тут написав враження, а й ще написав у техпiдтримку вчора, що ж таке сталося з щоденником, досi не отримав вiдповiдь, хоча кантар працює в штатному режимi, та перед тим як написати у супорт, я ще подзвонив на номер 0442011015, це номер офiсу. Там менi порадили звернутися у техпiдтримку, сказали з офiсу, що вони цими питаннями не займаються, а ось супорт займається. Але я бачу як, мовчать, ось так вони цим займаються!
Дивно все це тим, що кантар розумiє, що у багатьох проблеми з електропостачанням, а також зв'язком, тому не завжди зручно пройти опитування, але коли умови дозволяють, кантар тупо блокує участь та вiдмовчується! Це блокування є нiчим iншим, як шахрайством, якщо їх вже спiймали на дозаповнюваннi анкет! Мабуть тих, кого вони вiдсiюють вони також дозаповнюють, люди лише витратять свiй час а кантар отримає свою вигоду.
За три днi, якi я заповнив, мали б заплатити 120 гривень, бо за 7 днiв опитування обiцяли 280 грн, але цих грошей я чомусь на своєму телефонi не бачу ,мабуть не побачу, як i вiдповiдi вiд цих шахраїв. Якби я був винен, що щось не так заповнив, то вони б могли написати у вiдповiдi, а так мовчать... Якщо я брешу, то нехай тут покажуть свою вiдповiдь, але проблема в тому, що її немає, як i грошей на вказаному телефонi.
Просто шахраї, не розумiю чого вони чекають вiд респондентiв? Що не так? Тому просто треба знати, що можна погодитись на заповнення щоденникiв вiд кантару, та витратити даремно свiй час! Без винагороди, бо кантар зробить все, щоб ваша анкета була дозаповнена та оплачена замовниками опитування. А вам будуть "дуже вдячнi"...
Недоліки:
Щоденники просте шахрайство, мабуть щоб не платити, вони перекривають доступ
Ймовiрно, що це правда, що кантар дозаповнює щоденники в себе в офiсi, та не платить респондентам за участь взагалi нiчого.
Дурять народ на "заповненнi щоденника"! - Відгуки про Kantar-UA (TNS-Opros)
Я не тiльки тут написав враження, а й ще написав у техпiдтримку вчора, що ж таке сталося з щоденником, досi не отримав вiдповiдь, хоча кантар працює в штатному режимi, та перед тим як написати у супорт, я ще подзвонив на номер 0442011015, це номер офiсу. Там менi порадили звернутися у техпiдтримку, сказали з офiсу, що вони цими питаннями не займаються, а ось супорт займається. Але я бачу як, мовчать, ось так вони цим займаються!
Дивно все це тим, що кантар розумiє, що у багатьох проблеми з електропостачанням, а також зв'язком, тому не завжди зручно пройти опитування, але коли умови дозволяють, кантар тупо блокує участь та вiдмовчується! Це блокування є нiчим iншим, як шахрайством, якщо їх вже спiймали на дозаповнюваннi анкет! Мабуть тих, кого вони вiдсiюють вони також дозаповнюють, люди лише витратять свiй час а кантар отримає свою вигоду.
За три днi, якi я заповнив, мали б заплатити 120 гривень, бо за 7 днiв опитування обiцяли 280 грн, але цих грошей я чомусь на своєму телефонi не бачу ,мабуть не побачу, як i вiдповiдi вiд цих шахраїв. Якби я був винен, що щось не так заповнив, то вони б могли написати у вiдповiдi, а так мовчать...
Якщо я брешу, то нехай тут покажуть свою вiдповiдь, але проблема в тому, що її немає, як i грошей на вказаному телефонi.
Просто шахраї, не розумiю чого вони чекають вiд респондентiв? Що не так? Тому просто треба знати, що можна погодитись на заповнення щоденникiв вiд кантару, та витратити даремно свiй час! Без винагороди, бо кантар зробить все, щоб ваша анкета була дозаповнена та оплачена замовниками опитування. А вам будуть "дуже вдячнi"...
відгук
Коментарі до відгуку